PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kultowa sieć wchodzi do Polski

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 lip 2015 09:34

Kultowa sieć wchodzi do Polski fot. za dunkindonuts.com

Dunkin’ Donuts chce otwierać placówki w Polsce. Porozumienie w formie masterfranczyzy zawarte z przedstawicielem marki – spółką Varsovia Food Company Sp. z o.o., przewiduje otwarcie w nadchodzących latach ponad 40 lokali Dunkin’ Donuts na terenie całej Polski.

REKLAMA

Dunkin’ Donuts, jedna z wiodących na świecie sieci kawiarni, słynąca z kultowych amerykańskich donatów, podpisała umowę masterfranczyzową z firmą Varsovia Food Company Sp. z o. o. i tym samym rozpoczyna swoją ekspansję w Polsce. Umowa przewiduje otwarcie w nadchodzących latach minimum 44 restauracji Dunkin' Donuts na terenie całej Polski. W początkowej fazie rozwoju sieci szczególny nacisk zostanie położony na obszar Warszawy, gdzie jesienią otwarty zostanie pierwszy lokal marki.

Kontynuując strategię ekspansji Dunkin' Donuts w całej Europie, mamy przyjemność zapowiedzieć nasze wejście na rynek polski – mówi Paul Twohig, prezes, Dunkin’ Donuts na Stany Zjednoczone i Kanadę oraz Dunkin’ Donuts & Baskin-Robbins na Europę i Amerykę Łacińską. - Polska charakteryzuje się dynamicznym rozwojem kultury picia kawy, a rynek stale się rozrasta, dlatego szacujemy, że propozycja Dunkin’ Donuts spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych polskich klientów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z grupą osób z firmy Varsovia Food Company, które mają duże doświadczenie w branży i świetny plan na rozwój marki w Polsce.

Dunkin’ Donuts posiada obecnie ponad 11 300 kawiarni w 37 krajach na całym świecie. Ponad 180 z tych lokalizacji  znajduje się w Europie (w Austrii, Bułgarii, Danii, Niemczech, Luksemburgu, Hiszpanii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii). Kawiarnie Dunkin’ Donuts w Polsce będą serwować różnorodne produkty z bogatego asortymentu marki, m.in.: kultowe amerykańskie pączki, bajgle, muffiny, croissanty, kanapki i różnego rodzaju przekąski, a także wysokiej jakości gorące oraz mrożone kawy, różnorodne herbaty oraz charakterystyczne mrożone Coolatty. Oferta kawiarni zostanie uzupełniona również o regionalne produkty. Wysoka jakość obsługi w kawiarni wiąże się również z krótkim czasem oczekiwania na zamówienie. Marka planuje rozwój w dogodnie zlokalizowanych miejscach, o dużym przepływie potencjalnych klientów.

- Wprowadzenia na polski rynek tak kultowej marki, jak Dunkin’ Donuts to zarówno wielkie wyróżnienie dla naszej firmy, jak i wyzwanie, którego się z przyjemnością podejmujemy – mówi Michael Motz, prezes spółki Varsovia Food Company.

  • Krakus 2015-07-22 18:31:25
    To świństwo było już kiedyś w Krakowie i tak szybko jak przyszło tak i poszło. Powiedzcie lepiej jak bardzo niezdrowe będą sprzedwane produkty, a nie o dumie z wprowadzenia marki itd....

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA