PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Laura Ashley wkracza do internetu i zapowiada rozwój sklepów stacjonarnych

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 gru 2013 10:44

Laura Ashley wkracza do internetu i zapowiada rozwój sklepów stacjonarnych

Pod koniec grudnia br. artykuły marki Laura Ashley dostępne będą nie tylko w pierwszym w Polsce stacjonarnym sklepie w centrum handlowym Plac Unii, ale również w sprzedaży online. Na początku 2014 roku w stolicy ruszy także drugi stacjonarny salon Laura Ashley - zapowiada w rozmowie z propertynews.pl Agnieszka Socha, odpowiedzialna za prowadzenie brytyjskiej marki w naszym kraju.

REKLAMA

W listopadzie swoją premierę w Polsce miała brytyjska marka Laura Ashley. Co zdecydowało o wprowadzeniu tego brandu do naszego kraju?

Przez wiele lat mieszkaliśmy z mężem w Wielkiej Brytanii. To tam zapoznaliśmy się z marką Laura Ashley, która stała się moją ulubioną przy urządzaniu domu. Po powrocie do kraju stwierdziliśmy, że na polskim rynku brakuje takiej oferty i jakości. Zdecydowaliśmy się więc wprowadzić ją na nasz rynek.

Poza Wielką Brytanią marka Laura Ashley rozwija się przez lokalnych partnerów. Dowiedzieliśmy się, że planuje wejść do Polski. Nasz entuzjazm jak i potencjał polskiego rynku okazał się dla partnerów z Londynu przekonujący i wspólnie zdycydowaliśmy o współpracy w Polsce.

Dlaczego wybraliście Państwo warszawskie centrum Plac Unii na lokalizację swojego pierwszego salonu?

Ponieważ jesteśmy fanami lokalizacji typu „high street", chcieliśmy otworzyć nasz sklep przy ulicy handlowej - np. w ładnej kamienicy z dużymi oknami i efektowną wystawą. Chcieliśmy też wpłynąć na poprawę wyglądu samego miasta.

Niestety w Warszawie nie udało nam się znaleźć odpowiedniej lokalizacji. Po przeanalizowaniu miejsc, w których Polacy robią najchętniej zakupy, wybraliśmy kompromisowe rozwiązanie - Plac Unii. To centrum łączy bowiem zalety miejskiego stylu życia i zakupów w centrum handlowym. Stwierdziliśmy, że marka, jak i samo centrum są nowe, więc mamy nadzieję, że taka symbioza zadziała.

Do kogo marka jest skierowana?

Marka skierowana jest do wszystkich miłośników pięknych rzeczy! Na świecie jednak klientkami są głównie kobiety, przeważnie z klasy średniej, które cenią dobre wzornictwo i wysoką jakość produktów. Co ważne, w Laura Ashley klienci mogą znaleźć różne elementy wystroju wnętrza w tym samym wzorze, np. tapety i materiały zasłonowe lub pościele, i to w większości wypadków dostępne od ręki. Przy tym, sądzę, że rzeczy tej jakości są dość atrakcyjne cenowo. Przykładowo tapety są dostępne od 189 zł za rolkę, a materiały od 129 zł za metr bieżący.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA