Laura Guidi rozwija sieć sprzedaży
W tym roku marka odzieżowa Laura Guidi stawia na rozwój współpracy z przedsiębiorcami lokalnymi. Swoją obecność zaakcentuje w Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, we Wrocławiu i w Gliwicach. Właśnie w tych miastach prowadzi intensywne negocjacje handlowe z potencjalnymi kontrahentami.
- Ubiegły rok pokazał nam, jak ważny jest rozwój sprzedaży w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców w różnych częściach Polski. Dokonaliśmy dogłębnej analizy rynku oraz potrzeb naszej potencjalnej grupy Klientów. Coraz więcej sygnałów, dotyczących chęci posiadania naszych strojów, otrzymywaliśmy właśnie z
Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Wrocławia oraz Gliwic. Stąd naszym głównym celem, przed realizacją, którego stoimy w tym roku to współpraca ze sklepami multibrandowymi, dla których przygotowaliśmy atrakcyjną formę współpracy - mówi właścicielka i główny projektant marki,
Bożena Evans.
W połowie lutego 2013 roku otwarty został sklep internetowy
Laura Guidi, w którym można kupić wybrane wzory z kolekcji marki wraz z akcesoriami.
Laura Guidi znana jest na rynku od ponad 15 lat.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.