PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Leclerc zakończył 2012 rok z 7-proc. wzrostem sprzedaży

  • www.portalspozywczy.pl
  • 12 lut 2013 17:35

Sprzedaż like-for-like sieci Leclerc na rodzimym rynku, we Francji, wzrosła w 2012 roku o 5,8 proc. W tym roku spółka spodziewa się wzrostu o 5 proc. - podał portalspozywczy.pl za Planet Retail. W sumie, licząc nowe placówki, sprzedaż sieci wzrosła o 7 proc., do 32,2 mld euro.

REKLAMA

Leclerc szacuje, że do końca 2015 roku powiększy swój udział rynkowy do 20 proc. - Zamierzamy utrzymać plany inwestycyjne, niezależnie od tego, jakie efekty będą osiągać nasi konkurenci - mówi Michel-Edouard Leclerc, prezes sieci.

Spółka podała, że segment hipermarketów, który odpowiada za 81,4 proc. przychodów, wzrósł o 4,9 proc. i odpowiadał za 55 proc. wzrostu całej grupy. Format drive-in, sklepów, w których klienci mogą odebrać żywność zamówioną wcześniej przez internet, reprezentował 2,8 proc. sprzedaży i odpowiadał za 27,8 proc. wzrostu. Natomiast sprzedaż w supermarketach wzrosła o 10,4 proc., a w sklepach z ofertą nieżywnościową o 7,5 proc. - czytamy w Planet Retail.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.