PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

LEGO zwiększa udziały na największych rynkach

LEGO zwiększa udziały na największych rynkach
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 wrz 2019 12:49

W pierwszej połowie roku przychód Grupy LEGO wzrósł o 4 proc. do wysokości 14,8 miliarda DKK w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Sprzedaż detaliczna wzrosła o 5 proc. w porównaniu do pierwszego półrocza 2018 r., a marka zwiększyła udziały na swoich największych rynkach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 wrz 2019 12:49

Zysk operacyjny wyniósł solidne 3,5 miliarda DKK. Zmniejszył się o 16% w stosunku do pierwszej połowie 2018 r, co wynika z decyzji o zwiększeniu nakładów inwestycyjnych, które mają zapewnić firmie długoterminowy wzrost.

- Jesteśmy zadowoleni z naszych wyników, biorąc pod uwagę przekształcenia, jakim ulega segment zabawek na świecie. Nasza sprzedaż detaliczna rośnie, podobnie jak udział w największych rynkach. Jest to zasługa zaangażowania naszego zespołu, który jest mocno skupiony na współpracy z cenionymi przez nas partnerami handlowymi oraz na tworzeniu najlepszego doświadczenia z marką dla fanów LEGO w każdym wieku - mówi CEO Grupy LEGO, Niels B. Christiansen.

- Jednocześnie podejmujemy znaczące inwestycje,— aby budować silne fundamenty, które pozwolą nam rozwijać się długofalowo i inspirować kolejne pokolenia. Do tego zalicza się wejście na nowe rynki, ekspansja w Chinach, tworzenie innowacyjnych doświadczeń w punktach sprzedaży oraz projektowanie nowych produktów pozwalających na i coraz bardziej ekscytujące doświadczenia podczas zabawy – dodał CEO Grupy LEGO.

Sprzedaż detaliczna na dojrzałych rynkach, takich jak rynek amerykański lub zachodnioeuropejski, rosła w tempie jednocyfrowym. Zaś w Chinach, na strategicznym dla Grupy LEGO rynku rosnącym, firma odnotowuje stały, silny, dwucyfrowy wzrost.

Najlepiej sprzedającymi się produktami w pierwszej połowie roku były z jednej strony popularne serie autorskie, z drugiej zaś produkty licencyjne. Są to (w losowej kolejności): LEGO® City, LEGO® Creator, LEGO® Friends, LEGO® Ninjago, LEGO® Technic oraz LEGO® Star WarsTM. Znakomicie sprzedawały się zestawy z linii LEGO® Marvel Avengers; do wzrostu sprzedaży przyczyniły się także produkty LEGO® Movie 2.

- Miło nam patrzeć na wyniki, jakie osiągają ponadczasowe, popularne serie, takie jak LEGO® City czy LEGO® Technic - deklaruje Christiansen. Jesteśmy także podekscytowani, odkrywając innowacyjne sposoby ożywiania klocków za pomocą cyfrowych doświadczeń, jak LEGO® Hidden SideTM - seria łącząca to, co najlepsze w budowaniu, z niesamowitą rozszerzoną rzeczywistością.

Grupa LEGO zwiększa nakłady inwestycyjne w celu zwiększenia swojej globalnej obecności, zarówno w wymiarze fizycznym, jak i cyfrowym, i tym samym dotarcia do większej liczby dzieci na całym świecie. LEGO zamierza kontynuować inwestycje w Chinach i do końca 2019 r. i aby docelowo posiadać ponad 140 sklepów w 35 miastach.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.