PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lepsze wyniki Galerii Malta

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 kwi 2015 13:41

Lepsze wyniki Galerii Malta Galeria Malta

Ponad 10-procentowe zwiększenie sprzedaży i wzrost odwiedzalności o 2 proc. zanotowała w marcu tego roku Galeria Malta. Otwarte w 2009 roku w Poznaniu centrum, wybudowane i zarządzane przez Neinver może pochwalić się bardzo wysokim poziomem komercjalizacji i świetnymi wynikami handlowymi osiąganymi na poznańskim rynku.

REKLAMA

Pierwszy kwartał 2015 roku zakończył się dla Galerii Malta sukcesem. W styczniu dzięki kampanii pro-sprzedażowej, w której za każde wydane 150 zł można było otrzymać wyjątkowy kalendarz dla całej rodziny, centrum odnotowało 6-procentowy wzrost odwiedzalności i niemal 10-procentowe zwiększenie sprzedaży.

Dodatkowo Galeria Malta przeprowadziła dużą ilość eventów: eko weekend, wiosłowanie dla WOŚP, imprezy filmowe, a także wyjątkowe atrakcje z okazji walentynek oraz ferii zimowych, które miały bez wątpienia wpływ na tak dobry rezultat.

Do sukcesów Galerii przyczyniła się także marcowa kampania reklamowa „Galeria Malta. Codziennie Ty”, która zainaugurowała jej nowe pozycjonowanie. Kreacja wykorzystująca czarno-białe zdjęcia oraz mechanizm pro-sprzedażowy i cykl modowych eventów sprawiły, że Maltę odwiedziło 2 proc. więcej klientów, którzy wygenerowali obroty o 10,5 proc. wyższe niż w reprezentatywnym okresie marca ubiegłego roku.

W Galerii Malta na bieżąco powiększa się grono najemców, którzy uzupełniają jej atrakcyjną ofertę. W pierwszym kwartale roku został otwarty salon marki Lacoste. Centrum powiększyło także ofertę marek proponujących obuwie. 

W styczniu otwarto salon Sneakers by Distance, w którym klienci mogą kupić klasyczne modele butów takich marek, jak Nike, Adidas, Reebok czy Converse. Na początku roku w centrum otworzył się także Deichmann o powierzchni 450 mkw, a w kwietniu salon amerykańskiej marki Vans. Ponadto swoją działalność rozpoczął również klub Malta Squash. W planach są otwarcia salonów: aTab, nowego brandu grupy LPP, oferującego elementy wyposażenia wnętrz oraz Cortland z szeroką ofertą m.in. komputerów Apple. W maju klienci centrum będą mogli spróbować włoską kuchnię w restauracji Forni Rossi. 

- Pierwsze trzy miesiące bieżącego roku to był dla nas czas intensywnej pracy zarówno w sferze działań marketingowych, jak i w procesie komercjalizacji. Nowi najemcy, nowa komunikacja marketingowa, kontynuacja współpracy z lokalnymi firmami oraz zwiększająca się liczba klientów, którzy docenią lifestylowy charakter obiektu – podsumowuje działania Galerii w pierwszym kwartale 2015 roku Tomasz Wojsz, dyrektor centrum.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA