PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Lepszy luty w Jurajskiej

Lepszy luty w Jurajskiej
fot. Galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 mar 2019 09:57

Galeria Jurajska zanotowała wzrost liczby klientów w lutym, w stosunku do tego samego okresu przed rokiem.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 mar 2019 09:57

Chociaż luty liczył sobie raptem 28 dni, z czego tylko 25 to dni handlowe, Galeria Jurajska zanotowała w nim aż 2 proc. wzrost odwiedzin, w stosunku do takiego samego, również rekordowego okresu przed rokiem, kiedy to jeszcze nie obowiązywała ustawa ograniczająca handel w niedziele.

- Luty zamykamy z mocnym wynikiem i bardzo dobrą prognozą dla kolejnych miesięcy i całego roku. Widzimy, jak pomimo ograniczeń, systematycznie rośnie liczba klientów, nie tylko w dni handlowe, ale także w wolne niedziele, w które zawsze jesteśmy czynni – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Jego zdaniem na lutowy wynik wpłynęło kilka kluczowych czynników. Od stycznia Galeria Jurajska realizuje projekt Niedzielnego Centrum Rozrywki. Łącząc ofertę m.in. 18 restauracji i kawiarni, kina, fitness klubu i kids play, tworząc tym samym najszerszą w mieście propozycję spędzenia czasu wolnego w niedzielę niehandlową.

 Efekt? Tylko w styczniu i lutym liczba odwiedzających centrum w niedzielę wzrosła o ponad 100 proc. A to dopiero początek. Bo jak podkreślają przedstawiciele Jurajskiej, mieszańcy regionu zaczynają się przyzwyczajać do tego, że Jurajska jest czynna w każdą niedzielę. 

- W tym roku intensywnie promujemy się jako obiekt nie tylko czynny w każdą niedzielę, ale także bardzo aktywny. W każdą niedzielę naszym klientom proponujemy ponad 100 stałych atrakcji, a do tego specjalne wydarzenia np. bezpłatne warsztaty. Pierwsze efekty tego widzimy zarówno w frekwencji jak i w stopniowym wzroście niedzielnych obrotów najemców – mówi Bugajczyk.

Niedzielny ruch – zdaniem Bugajczyka – ma szansę wzrosnąć w kolejnych miesiącach. – W galerii właśnie został otwarty sklep spożywczy czynny w niedzielę. Przed nami także sezon, w czasie którego klienci będą mogli korzystać w pełni m.in. z uroków miejskiego ogrodu nad Wartą, placów zabaw i boiska. To stworzy kolejne powody do wizyty i nakręci ruch – mówi.

Nie bez znaczenia jest sama oferta Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe, jako jedno z nielicznych w regionie, jest dziś w 100 proc. wynajęte, a ostatnie lata przyniosły w nim kilkadziesiąt nowych otwarć sklepów, których do tej pory brakowało w regionie.

Obecne w galerii marki również rozwinęły swoje sklepy. W minionym roku powiększył się m.in. sklepy należące do LPP. To sprawiło, że do galerii zaczęli ściągać nie tylko częstochowianie, ale także mieszkańcy ościennych miast, a nawet miast z sąsiadujących województw.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.