PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Leroy Merlin chce zdobyć klienta poprzez technologie mobilne

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lut 2017 18:39

Leroy Merlin chce zdobyć klienta poprzez technologie mobilne Leroy Merlin

Dzisiejszy handel coraz większą uwagę skupia na budowaniu relacji z klientem. Mając to na uwadze Leroy Merlin Polska w marcu 2017 roku uruchomi pierwszą w Polsce platformę mobilną „Mobility”, która ma pomóc w obsłudze sprzedażowej, jak i w budowaniu relacji z klientami i pracownikami.

REKLAMA

Dziś klienci oczekują, że niezależnie od miejsca, w którym nawiążą kontakt ze sprzedawcą, będą mogli spodziewać się równie szybkiej i kompleksowej obsługi. Tzw. handel wielokanałowy to jedno z największych wyzwań, przed którym stoją przedsiębiorcy. Tym bardziej, że kluczowym kanałem staje się kanał mobilny, dający nie tylko klientom, ale także sprzedawcom praktycznie nieograniczone możliwości dostępu do informacji, nawiązywania relacji i prowadzenia wymiany towarowej oraz świadczenia usług.

Jak pokazuje badanie sondażowe „Zakupy w 2025 roku”, zrealizowane na zlecenie Leroy Merlin Polska, w najbliższych latach kanał mobilny będzie odgrywał coraz ważniejszą rolę w procesie sprzedaży. 40 proc. ankietowanych zapytanych o to, w jaki sposób będzie robić zakupy za 10 lat, wskazywało na smartfony i aplikacje mobilne jako narzędzia do realizacji zakupów. Podobna grupa (36 proc. badanych) uważa, że do komunikacji ze sklepem będzie wykorzystywać właśnie urządzenia i aplikacje mobilne.

O tym, że już dzisiaj granice wykorzystania technologii mobilnych w handlu praktycznie nie istnieją, dowodzi wdrażany w Leroy Merlin Polska projekt „Mobility”. To mobilna platforma dedykowana obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami, opracowana wspólnie z Orange Polska oraz Sony Mobile Communications. Po sukcesie programu pilotażowego, zakończonego w 2016 roku, w pierwszym kwartale 2017 roku wszystkie sklepy Leroy Merlin Polska zostaną przyłączone do platformy.

– Idea, która przyświecała wdrożeniu projektu „Mobility”, to wypracowanie nowej jakości relacji z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi. Technologie mobilne w perspektywie najbliższych 10 lat zmienią model komunikacji i współpracy na bardziej osobisty, typowo relacyjny. Jest to pierwszy w Europie zakrojony na tak szeroką skalę projekt cyfryzacji przedsiębiorstwa handlowego, obejmujący pracowników na wszystkich stanowiskach i we wszystkich sklepach Leroy Merlin. Dzięki platformie mobilnej wzmacniamy społeczność naszych pracowników oraz możliwości współpracy – mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska. – Wyposażając naszych pracowników w smartfony, zapewniamy naszym klientom szybszą obsługę, wygodniejszy model zakupu na terenie sklepu stacjonarnego, a ponadto możliwość kontaktu z wybranym sprzedawcą także poza sklepem, wzmacniając tym samym obsługę posrzedażową.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA