PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Leszno na start. Holenderski dyskont wchodzi do polskich centrów handlowych

  • Autor: PropertyNews
  • 16 paź 2017 16:17

Leszno na start. Holenderski dyskont wchodzi do polskich centrów handlowych fot. Fotolia

W galerii handlowej Park Leszno właśnie otwarto pierwszy z sześciu polskich sklepów Action. Sieć jest międzynarodowym nieżywnościowym dyskontem.

REKLAMA

Action powstał w Holandii w 1993 r. i obecnie z działa nie tylko tam, ale i w Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii i Francji. W tym miesiącu otworzy swój tysięczny sklep w Europie.

– Leszno jest dla nas idealnym punktem startowym do wejścia na polski rynek. Sklep mieści się w świetnym, zróżnicowanym środowisku handlowym, oferuje nowoczesną atmosferę i wiele miejsc parkingowych dla naszych klientów. Jest również blisko Niemiec, gdzie udało nam się z sukcesem wprowadzić markę Action - wyjaśnia Sander van der Laan, CEO Action.

Oprócz Leszna w najbliższych miesiącach zostaną otwarte również sklepy w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu. Wszystkie procesy są realizowane przez polskich pracowników i polską kadrę zarządzającą, w ścisłej współpracy z centralą w Zwaagdijk.

– Do tej pory, do wprowadzenia marki na polski rynek, Action zatrudniło około 50 osób, z czego 30 było intensywnie szkolonych przez kilka tygodni w sklepach w Holandii. Polska jest naprawdę ekscytującym krajem do rozpoczęcia działalności biznesowej. Infrastruktura jest tu bardzo dobrze rozwinięta, gospodarka rozwija się dynamicznie, a ze względu na gęstość zaludnienia i rynek detaliczny – potencjał jest duży. Jesteśmy przekonani, że nasza koncepcja pasuje do polskich klientów, a Polacy przyjmą ją z entuzjazmem – dodaje Sander van der Laan.

W ostatnich latach Action rosło o 30 proc. rocznie, a sprzedaż w 2016 r. wyniosła 2,7 mld euro. Na półkach sieci znajduje się ponad 6 tys. artykułów, z czego dwie trzecie stale się zmienia. Ponadto, w każdym tygodniu pojawia się 150 zupełnie nowych produktów. Asortyment obejmuje 13 grup artykułów, w tym kosmetyki, napoje i przekąski, zabawki, tekstylia, wyroby szklane, porcelanę i ceramikę, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły biurowe, artykuły dekoracyjne i DIY.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA