PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Leszno na start. Holenderski dyskont wchodzi do polskich centrów handlowych

  • Autor: PropertyNews
  • 16 paź 2017 16:17

Leszno na start. Holenderski dyskont wchodzi do polskich centrów handlowych fot. Fotolia

W galerii handlowej Park Leszno właśnie otwarto pierwszy z sześciu polskich sklepów Action. Sieć jest międzynarodowym nieżywnościowym dyskontem.

REKLAMA

Action powstał w Holandii w 1993 r. i obecnie z działa nie tylko tam, ale i w Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii i Francji. W tym miesiącu otworzy swój tysięczny sklep w Europie.

– Leszno jest dla nas idealnym punktem startowym do wejścia na polski rynek. Sklep mieści się w świetnym, zróżnicowanym środowisku handlowym, oferuje nowoczesną atmosferę i wiele miejsc parkingowych dla naszych klientów. Jest również blisko Niemiec, gdzie udało nam się z sukcesem wprowadzić markę Action - wyjaśnia Sander van der Laan, CEO Action.

Oprócz Leszna w najbliższych miesiącach zostaną otwarte również sklepy w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu. Wszystkie procesy są realizowane przez polskich pracowników i polską kadrę zarządzającą, w ścisłej współpracy z centralą w Zwaagdijk.

– Do tej pory, do wprowadzenia marki na polski rynek, Action zatrudniło około 50 osób, z czego 30 było intensywnie szkolonych przez kilka tygodni w sklepach w Holandii. Polska jest naprawdę ekscytującym krajem do rozpoczęcia działalności biznesowej. Infrastruktura jest tu bardzo dobrze rozwinięta, gospodarka rozwija się dynamicznie, a ze względu na gęstość zaludnienia i rynek detaliczny – potencjał jest duży. Jesteśmy przekonani, że nasza koncepcja pasuje do polskich klientów, a Polacy przyjmą ją z entuzjazmem – dodaje Sander van der Laan.

W ostatnich latach Action rosło o 30 proc. rocznie, a sprzedaż w 2016 r. wyniosła 2,7 mld euro. Na półkach sieci znajduje się ponad 6 tys. artykułów, z czego dwie trzecie stale się zmienia. Ponadto, w każdym tygodniu pojawia się 150 zupełnie nowych produktów. Asortyment obejmuje 13 grup artykułów, w tym kosmetyki, napoje i przekąski, zabawki, tekstylia, wyroby szklane, porcelanę i ceramikę, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły biurowe, artykuły dekoracyjne i DIY.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.