PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Levi’s, Orsay, a wkrótce Guess. Modowe marki celują w Częstochowę

Levi’s, Orsay, a wkrótce Guess. Modowe marki celują w Częstochowę
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 kwi 2019 11:35

Znane zagraniczne marki odzieżowe zwiększają powierzchnię najmu w Galerii Jurajskiej. Tylko w tym roku na taki ruch zdecydował się już m.in. Levi’s oraz Orsay. W planach jest także otwarcie pierwszego w Częstochowie salonu Guess.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 kwi 2019 11:35

Coraz więcej dotychczasowych najemców Galerii Jurajskiej decyduje się na wynajem większych lokali. Marki chętnie zajmują sąsiadujące ze sklepem metry lub decydują się na relokację salonu na większą powierzchnię. Od początku 2018 roku taki ruch wykonało aż 16 najemców.

Także kwiecień przynosi podobne zmiany, zwłaszcza w segmencie modowym oferty Jurajskiej. Tylko w tym miesiącu dwie marki przeniosły się do większych lokali. Levi’s zwiększył powierzchnię najmu z 103 m kw. do 142 m kw., przeprowadzając się w ramach poziomu 1 galerii.

Z kolei niemiecka marka Orsay relokowała się z lokalu mającego 150 m kw. do nowego salonu mającego aż 246 m kw. Przeprowadzka nastąpiła w ramach poziomu 2. W obu przypadkach zmiana wiązała się także z modernizacją i odświeżeniem wizerunku sklepu.

- W przypadku Jurajskiej możemy już dziś mówić o pozytywnym trendzie wśród najemców. Systematycznie rośnie liczba obecnych partnerów biznesowych, którzy decydują się na zwiększenie powierzchni najmu w centrum, a tym samym na rozwój swojej działalności, poszerzenie oferty czy modernizację konceptu handlowego – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

- Wpływ na to mają zarówno wewnętrzne plany marek dotyczące rozwoju i ekspansji, ale także wyniki jakie marki osiągają w Jurajskiej, w tym stale rosnące obroty. Te ostatnie w wielu przypadkach przesądzają o tym, że to właśnie u nas salon ma być powiększony, jak to nieraz miało miejsce w ostatnich miesiącach – dodaje.

Nie bez znaczenia pozostają także inne elementy – zauważa Borecka-Suda. – Od lat tworzymy naszym najemcom otoczenie biznesowe, które sprzyja rozwojowi i budowaniu mocnej lokalnej pozycji marki. Stale inwestujemy w nową infrastrukturę, modernizację pasaży handlowych, customer experience i nowe technologie. Najemcy doceniają te zmiany. Co więcej, upatrują w nich także szansę dla swojego interesu i swojego rozwoju – wylicza przedstawicielka Jurajskiej.

Do inwestycji najemców przekonują także inne argumenty. Jurajska nieprzerwanie od 10 lat notuje rosnącą liczbę klientów, a każdy rok przynosi nowy rekord. Także 2018 rok pomimo niedziel niehandlowych centrum zakończyło z ponad 5 proc. wzrostem obrotów i rekordową liczbą 7,2 mln klientów.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.236.51
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.