PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Licencja na zarabianie

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 lip 2017 09:38

Licencja na zarabianie

- W centrach handlowych Gemini Park franczyzobiorcy osiągają bardzo dobre wyniki odwiedzalności oraz obroty, a z drugiej strony podnoszą wartość tenant mixu obiektów – o roli przedsiębiorców działających na licencji mówi m.in. Anna Malcharek, dyrektor zarządzający w Gemini Holding.

REKLAMA

Popularność franczyzy w Polsce rośnie. Od 2005 do 2016 roku liczba placówek działających w systemie franczyzowym w kraju zwiększyła się ponad trzykrotnie – z 20,6 tys. do około 71 tys. - wynika z danych firmy Profit System. Na przestrzeni 16 lat (2000-16) przybyło ponad 1 tys. samych systemów, z których mogą skorzystać przedsiębiorcy. Analitycy prognozują dalszy wzrost dynamiki rynku franczyzy w najbliższych latach.

Własny salon funkcjonujący pod szyldem znanej marki to jedna z często wybieranych dróg rozwoju przez małe firmy. Usługi lub handel w oparciu o sprawdzony model biznesowy łączą się z mniejszym ryzykiem związanym z wejściem na rynek.

- Doświadczeni w handlu przedsiębiorcy wiedzą, że sukces gwarantują przede wszystkim lokalizacja oraz pomysł na biznes. Ryzyko niepowodzenia zawsze istnieje – minimalizuje je m.in. franczyza, która gwarantuje wypróbowany, rentowny koncept biznesu, dużą liczbę klientów przywiązanych do marki, sprawdzony know-how oraz wsparcie licencjodawcy – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający w Gemini Holding.

Firma Gemini Holding dostrzegła potencjał lokalnych przedsiębiorców, rozwijających własne biznesy w systemie franczyzowym. W obiektach spółki – centrach Gemini Park w Bielsku-Białej i Tarnowie – prowadzą oni z powodzeniem swoje salony. W przypadku najnowszej inwestycji firmy, Gemini Park Tychy, również planowana jest współpraca z franczyzobiorcami.

- Na rynku franczyzy popularnością cieszą się marki z segmentu odzieżowego, obuwniczego, gastronomicznego, FMCG, jak również koncepty usługowe. Z obserwacji prowadzonych w naszych obiektach wynika, że licencjobiorcy osiągają bardzo dobre wyniki odwiedzalności oraz obroty, a z drugiej strony podnoszą wartość tenant mixu. M.in. dlatego zależy nam na skonstruowaniu silnego miksu najemców w Gemini Park Tychy – obiekcie, który obecnie budujemy. Chcemy by wśród dużych sieci handlowych znalazły się też lokalne firmy – komentuje Malcharek.

- Galerie handlowe są atrakcyjną przestrzenią nie tylko dla dużych graczy. W otoczeniu pożądanych marek, które przyciągają do centrum duże ilości konsumentów, mniejszy przedsiębiorca ma realną szansę na odniesienie sukcesu, a jak pokazują wyniki badań, dla franczyzobiorców jednym z najważniejszych czynników związanych z prowadzeniem własnego biznesu jest szybki zwrot z inwestycji3 - najem lokalu w galerii może się do tego przyczynić – dodaje Anna Malcharek.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.