PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl, Biedronka i Tesco inwestują najwięcej w telewizyjne reklamy

  • dlahandlu.pl
  • 19 sie 2014 11:47

Lidl, Biedronka, Tesco i Castorama to sieci, które najwięcej przeznaczyły na reklamę w telewizji w pierwszym tygodniu sierpnia. Według danych firmy Nielsen za okres 4-10 sierpnia, Lidl wydał na tel cel 4 675 491 zł, Biedronka - 3 104 794 z, Tesco - 2 659 325 z, a Castorama - 2 499 707 zł.

REKLAMA

W zestawieniach TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdują się Lidl i Biedronka. Tesco nie przeznacza na ten cel tak dużo jak sieci dyskontowe.

Łącznie na reklamę żywności wydano w tym czasie 46 895 910.00 zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA