PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl i Biedronka w wyścigu o klienta

  • dlahandlu.pl
  • 14 kwi 2017 10:35

Lidl i Biedronka w wyścigu o klienta fot. Fotolia

Według danych Nielsen za okres 3 - 9 kwietnia sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 13 159 570 zł w porównaniu do 9 194 270 zł tydzień wcześniej. Biedronka wydała na ten cel 6 641 938 zł (tydzień wcześniej sieć nie znalazła się w rankingu brandów z największymi wydatkami).

REKLAMA

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. Na promocję żywności wydano w tym czasie 109 088 821,50 zł.

Przypomnijmy, Codemedia wyliczył, że sektor handel przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA