PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl kontra Biedronka

  • Autor: gazeta.pl
  • 09 maj 2017 09:01

Lidl kontra Biedronka fot. Pixabay

Sieć Lidl wydała w kwietniu na reklamę w telewizji 44 mln 147 tys. zł, a Biedronka 29 mln 812 tys. zł - wynika z danych firmy Nielsen.

REKLAMA

Jak informuje gazeta.pl, kwietniowe wydatki na reklamę telewizyjną Lidla były większe, niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Spółka przeznaczyła na ten cel 44 147 075 zł, wobec 35 611 530 zł w kwietniu 2016.

Mniejsze były z kolei wydatki na reklamę telewizyjną firmy Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka. W kwietniu 2017 roku było to 29 811 868 zł, wobec 36 964 374 zł wydanych rok wcześniej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA