PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl stracił na promocji. Klienci wykorzystali lukę w regulaminie

  • Autor: fakt.pl
  • 09 lis 2016 07:53

Lidl stracił na promocji. Klienci wykorzystali lukę w regulaminie Lidl, mat. prasowe

Lidl wycofuje się z promocji marek własnych pod hasłem "Sprytnie i Tanio", ponieważ klienci wykorzystali lukę w regulaminie - informuje fakt.pl.

REKLAMA

Promocja miała zachęcić klientów do kupowania marek Lidla i w pewien sposób przyciągnęła. Jednak wielu klientów kupowało produkty, tylko po to, by je wypakować i zwrócić puste opakowanie. Z wrocławskich portali informacyjnych wynika, że w niektórych placówkach w kasach brakowało pieniędzy, ponieważ pracownicy co chwilę musieli zwracać pieniądze „niezadowolonym" klientom. 

Lidl Polska podjął decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA