PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl wietrzy magazyny

  • www.portalspozywczy.pl
  • 29 gru 2014 11:08

28 grudnia sieć Lidl ruszyła z akcją "Wielka wyprzedaż 2014", sieć komunikuje obniżki cen niektórych towarów nawet do 70 proc. Niemiecki operator chce "pozbyć" się z magazynów zalegającego sprzętu i towarów przemysłowych, które nie zostały sprzedane podczas akcji tematycznych i ofert sezonowych. Na ten pomysł wpadły także inne sieci handlowe.

REKLAMA

W tym samym terminie swoją „wyprzedaż" uruchamia Tesco przebijając Lidla i oferując obniżki cen towarów przemysłowych do 75 proc., a kosmetyków i chemii gospodarczej do 50 proc.

Na początku stycznia rusza z promocją oferty przemysłowej sieć Kaufland.

Zbliżający się koniec roku, to ostatni moment dla większości sieci, aby wyczyścić magazyny z towaru, który w nich zalega i generuje koszty, zwiększyć sprzedaż i poprawić wynik firmy, a jednocześnie pokazać się klientowi jako szyld oferujący najlepsze promocje i niskie ceny.

Nie wszystkie sieci decydują się jednak na „wielką wyprzedaż" na koniec roku. Biedronka organizuje od kilku lat letnie wyprzedaże artykułów przemysłowych, akcesoriów samochodowych, czy sprzętu. Na parkingach wybranych sklepów powstają specjalne namioty, w których prowadzona jest sprzedaż. Taki zabieg pozwala także znacznie zwiększyć powierzchnię sprzedaży, a jednocześnie nie zakłóca funkcjonowania sklepów sieci.

Oczywiście oprócz, dużych nagłośnionych akcji, większość operatorów prowadzi powtarzane od czasu do czasu mniejsze i większe akcje wyprzedażowe, które na bieżąco mają redukować zapasy w magazynach.

Lidl od wielu miesięcy jest jednym z liderów wydatków na reklamę w krajowych mediach, który podkreśla jakość i różnorodność oferty, a jednocześnie uczestniczy w wojnie promocyjno-cenowej, a tym samym musi o wiele mocniej kłaść nacisk na niską cenę, promocje i atrakcyjne okazje zakupowe.

Tak jak pozostałe sieci, Lidl mocno inwestuje także w działy z produktami świeżymi (odpiek pieczywa, stoisko z warzywami i owocami), które mają zachęcić klientów do częstszych wizyt. Jednocześnie firma zaczęła komunikować klientom, że wprowadza do oferty "nowe produkty", co może oznaczać, że w ślad za Biedronką, sklepy Lidl zaczęły poszerzać asortyment.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA