PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl wśród najchętniej wydających na reklamy

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 25 lip 2016 07:13

Lidl wśród najchętniej wydających na reklamy Lidl, mat. prasowe

Wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach w pierwszym półroczu br. wzrosły o 6,9 proc. w porównaniu z rokiem ubr. Sieć Lidl zwiększyła je znacznie powyżej średniej dla całego rynku - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Największym reklamodawcą niezmiennie już pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, która zainwestowała we wsparcie swoich marek 12,6 proc. więcej niż rok temu - 922,5 mln zł. 

Kilkukrotnie szybciej niż średnia dla całego rynku reklamy rosły w omawianym okresie wydatki takich firm, jak Unilever Polska czy Ferrero Polska.

Unilever zwiększył wydatki o 32,2 proc., do 298,5 mln zł, awansując w reklamowym rankingu z 5 na 3 lokatę. Ferrero z kolei wydało w tym roku 30 proc. więcej – 197,8 mln zł.

Wartość reklam Lidla w omawianym okresie wzrosła o 12,5 proc. (do 284,4 mln zł). Nestle Polska wydało 178,5 mln zł (2,6 proc. więcej).

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA