PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl wyda ponad 20 mln zł na reklamy w TV

  • dlahandlu.pl
  • 03 cze 2014 14:50

Lidl jest w czołówce marek z największym wydatkami na reklamę w telewizji. Sieć przez trzy tygodnie znajdowała się w zestawieniu TOP 10 brandów, które wydały najwięcej na ten cel. Według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych firma przeznaczyła na promocje aż 21 647 750 zł.

REKLAMA

W ostatnim badanym tygodniu (19-25 maj) sieć sklepów Lidl przeznaczyła na reklamę telwizyjną 6 536 740 zł, tydzień wcześniej - 7 740 170 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 7 370 840 zł.

Przypomnijmy, pod koniec 2013 r. sieć przedłużyła kampanię reklamową z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA