PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl wydaje na reklamę telewizyjną w tydzień 3,5 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • 27 lut 2015 13:38

Według danych firmy Nielsen za okres 16-22 lutego sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w TV 3 505 790 zł i znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

REKLAMA

Na reklamę żywności przeznaczono łącznie 66 991 664 zł. Tydzień wczesniej sieć wydałą na ten cel 4 355 660 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA