PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl wydał na reklamę ponad 8,2 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • 31 sie 2015 13:20

Lidl wydał na reklamę ponad 8,2 mln zł

Zgodnie z danymi Nielsena w ostatnim tygodniu (17-23 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 8 239 882 zł. Ten wynik sprawił, że sieć była największym telewizyjnym reklamodawcą w tym okresie. l

REKLAMA

Lidl był też jedyna siecią spożywczą, ujęta w raporcie ABG Nielsen.

Możemy się spodziewać, że sieć będzie jeszcze mocniej inwestować w reklamę telewizyjną. Oficjalnie od września nową twarzą Lidla będzie Dorota Wellman, która spróbuje swoich sił jako szef kuchni. W kampanii w roli dziennikarza pojawi się również Karol Okrasa.

Pierwsza wzmianka o Dorocie Wellman jako nowej twarzy Lidla pojawiła się już 14 sierpnia. Jednak informacje te zostały potwierdzone dopiero 17 sierpnia. Tylko tego dnia pojawiło się 35 materiałów na portalach internetowych, prasie i RTV. Większość z nich pochodziła ze źródeł branżowych – marketingowych, branży spożywczej oraz plotkarskich. W sumie o współpracy Lidla z Wellman w dniach 17-23 sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. zł - policzył Press Service.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA