PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lidl wydał na reklamę w telwizji 22 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • 30 kwi 2015 12:34

Według danych firmy badawczej Nielsen za okres 20-26 kwietnia sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 8 420 540 zł. W ciągu trzech ostatnich tygodni sieć wydała na ten cel łącznie 22 154 695 zł.

REKLAMA

Oprócz Lidla w ostatnim tygodniu również marka Rossmann znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami - 4 823 762 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA