PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Liebrecht & Wood chce rozwijać sieć obiektów Fashion House

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 kwi 2011 17:03

Liebrecht & Wood chce rozwijać sieć obiektów Fashion House

Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający firmy Liebrecht & Wood, widzi dużą niszę na rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma wybudowała w naszym kraju trzy tego typu obiekty i jeden w Bukareszcie. Kolejne trzy są w trakcie budowy bądź przygotowania do realizacji.

REKLAMA

- To cały czas za mało. Szybki wzrost liczby centrów outletowych jest absolutnie konieczny - podkreśla Van Den Bossche.

Firma znalazła jednak sposób na szybkie zapełnienie tej luki. W tym celu stworzyła ofertę franczyzową. - Taka formuła umożliwi doskonałe dopasowanie podaży i popytu. Franczyzobiorcą konceptu Fashion House Outlet Center będzie mógł być lokalny inwestor czy deweloper, a my - jako franczyzodawca - zapewnimy mu know-how, a następnie zajmiemy się zarządzaniem outletem - mówi Patrick Van Den Bossche.

Koszt otwarcia centrum outletowego wynosi ok. 30 mln euro. - Sami nie jesteśmy w stanie otwierać tak dużej liczby centrów, jakiej oczekuje rynek. Jednak, kiedy staniemy się pierwszym podmiotem w branży handlowej, realizującym rozwój na takiej samej zasadzie jak np. wielkie, franczyzowe sieci hotelowe, będzie to możliwe - zapewnia Patrick Van Den Bossche.

Prezes Liebrecht & Wood uważa, że inwestorzy mogą liczyć na profesjonalne doradztwo ze strony firmy. - Mamy wiedzę, jak przeprowadzić proces deweloperski od A do Z, od zakupu działki do eksploatacji centrum. Z kolei przejęta przez nas w 2010 roku firma GVA Outlets to profesjonalny zespół specjalizujący się w zarządzaniu obiektów, który odpowiada też za marketing. Wszystko po to, by zwiększyć obroty i polepszyć jakość - zachwala.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA