PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lifestyle i handel w Sukcesji

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 gru 2013 11:54

Krzysztof Apostolidis, prezes Fabryki Biznesu zapowiada, że Sukcesja będzie wyróżniać się na handlowej mapie Łodzi. Szkieletem inwestycji będzie handel, a magnesem zatrzymującym klientów w obiekcie szeroka oferta spędzania wolnego czasu.

REKLAMA

Podstawowym założeniem Fabryki Biznesu, spółki która jest inwestorem centrum handlowo-rozrywkowego Sukcesja, było stworzenie centrum innego od tych już działających w Łodzi. W dzisiejszych czasach nie jest to proste zadanie, ale Krzysztof Apostolidis przekonuje, że cel udało się osiągnąć. - Ułatwia nam to czas. My przyjdziemy na rynek w roku 2015, a główne centra z którymi konkurujemy będą miały wówczas: jedno 9, drugie kilkanaście lat - mówi Apostolidis.

Znakiem firmowym Sukcesji będzie oferta spędzania wolnego czasu. - Sukcesja to centrum lifestylowe. Handel oczywiście jest bardzo ważny, ponieważ jest kością konstrukcji finansowo-biznesowej całego przedsięwzięcia, ale ludzie przychodzący do centrum handlowego to jest ten komponent, który będzie wyróżniał centra 3 i 4 generacji - dodaje prezes Fabryki Biznesu.

Zapowiada jednocześnie, że Sukcesja nie będzie centrum luksusowym, tylko miejscem dla wszystkich Łodzian. - Tu pozostawiamy pole już istniejącym centrom, które świetnie dają sobie radę w tej roli - podsumowuje Krzysztof Apostolidis.

Otwarcie galerii planowane jest na wiosnę 2015 roku.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA