PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lifting się opłaca. Oto efekty zmian w krakowskiej galerii

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 sie 2016 08:14

Lifting się opłaca. Oto efekty zmian w krakowskiej galerii Anna Duchnowska, Invesco Real Estate

Krakowską Galerię Kazimierz odwiedziło w tym roku znacznie więcej osób, niż w pierwszej połowie 2015 r. To efekt zmian, jakie zaszły w obiekcie.

REKLAMA

Pierwsze 6 miesięcy 2016 roku galeria zamknęła z odwiedzalnością o ponad 5 procent wyższą niż w analogicznym okresie poprzedniego roku, co jest efektem zakończonych procesów modernizacji i rekomercjalizacji obiektu.

- Dzięki długoterminowej strategii zarządzania Galeria Kazimierz stała się atrakcyjnym miejscem dla najemców oraz chętnie odwiedzaną destynacją zakupową dla klientów. Klienci pozytywnie odbierają nowe oblicze centrum, na co wskazuje tendencja wzrostowa wyników operacyjnych po okresie istotnych remontów w obiekcie. Obecnie obserwujemy pozytywne efekty modernizacji i jednocześnie zakładamy, że w drugiej połowie odnotujemy jeszcze zwiększoną dynamikę wzrostów tak odwiedzalności, jak i obrotów – komentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego Biura Invesco Real Estate, właściciela Galerii Kazimierz.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Galeria Kazimierz wprowadziła szereg najnowocześniejszych rozwiązań, dostosowując się do oczekiwań klientów. Zmiany modernizacyjne, jakie miały miejsce, w tym oddanie do dyspozycji klientów nowego foodcourtu z licznymi udogodnieniami oraz strefą interaktywnej rozrywki są jedynie częścią całości prac. W galerii zostały również zamontowane systemy jedynych w Polsce interaktywnych ekranów znajdujących się na suficie obiektu oraz system największych na rynku ekranów LED. Zmotoryzowani klienci mogą liczyć na przewidziane do ich użytku liczne funkcjonalności takie jak parkingi dla motocyklistów z przechowalnią sprzętu, punkty ładowania pojazdów elektrycznych czy stacje naprawy jednośladów. Na rodziny zaś czeka wiele rozwiązań, stworzonych w celu podniesienia ich komfortu, w tym place zabaw wewnętrzny i zewnętrzny oraz pokoje matki z dzieckiem.

- Nasze analizy przed zakupem Galerii Kazimierz w grudniu 2013 roku jasno wskazywały bardzo wysoki potencjał centrum. Obiekt wymagał dostosowania do oczekiwań i potrzeb odwiedzających. Dlatego konsekwentnie wprowadzaliśmy najnowocześniejsze rozwiązania oraz zmienialiśmy ofertę Galerii celując w klientów o wyższych aspiracjach. Dla nich w strukturze najmu pojawiły się takie marki jak m.in. Guess, May Way, Jean Louis David, Bytom i wiele innych – kończy Anna Duchnowska.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA