PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lifting to za mało. Galeria Jurajska się zmienia

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 paź 2015 10:26

Lifting to za mało. Galeria Jurajska się zmienia Galeria Jurajska

Galeria Jurajska przechodzi modernizację. W częstochowskim centrum pojawiły się już interaktywne infokioski oraz ledowe oświetlenie parkingu, liftingowi poddano także logo. To dopiero początek zmian.

REKLAMA

Jeszcze w październiku rusza przebudowa całej strefy restauracyjnej tzw. food court oraz toalet. Będą to największe tego typu prace od otwarcia Jurajskiej sześć lat temu.

Wymienione zostaną krzesła i stoliki, metamorfozie ulegnie także aranżacja całej strefy. Pojawi się podwieszany sufit oraz nowe lampy w industrialnym klimacie. Cała strefa zostanie także odgrodzona od pasażu specjalnymi przepierzeniami. Nowością będą sofy w tej części obiektu. W zamyśle projektantów nowy design strefy ma podkreślić restauracyjny klimat.

- Strefa food court będzie wyglądała bardziej jak restauracja, niż wyspa z krzesłami i stolikami. Zależało nam na tym, żeby przenieść klimat modnych lokali z Los Angeles i Nowego Jorku do wnętrza galerii handlowej. Stąd designerskie przepierzenia, nowoczesne wzornictwo mebli, kolorystyka, a także grafiki XXL, które wypełnią jedną ze ścian. Odświeżona strefa posłuży ośmiu restauracjom, jakie znajdują się w jej otoczeniu - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale przebudowa strefy gastronomicznej to nie jedyna zmiana. Na pasażu już stanęły specjalne infokioski. Wkrótce dzięki specjalnej aplikacji odwiedzający galerie będą mogli wyszukać na nich sklepy, wydarzenia i promocje. Infokioski posłużą także do organizacji akcji prosprzedażowych. W sumie na terenie obiektu postawiono 7 tego typu urządzeń. To pierwsze takie rozwiązanie w galerii handlowej w Częstochowie.

Metamorfozie uległy także oznaczenia wewnątrz galerii. Nowy system komunikacji objął m.in. alejki, klatki schodowe oraz łączniki między galerią a parkingami. Ma on ułatwić klientom poruszanie się po galerii.

Zmiany zaszły także na parkingu podziemnym. Wymieniono tam tradycyjne oświetlenie na dające więcej światła oświetlenie LED. Nowe eko-rozwiązanie ma zapewnić galerii oszczędności, a także zdecydowanie podnieść widoczność i bezpieczeństwo na parkingu.

To pierwsze tak duże metamorfozy Galerii Jurajskiej od jej otwarcia sześć lat temu. Powód? - Do Jurajskiej nie wpada się już na szybkie zakupy. Wiele osób spędza tutaj całe godziny robiąc zakupy, ale także korzystając z usług, kina i restauracji. Ta zmiana podejścia do centrum skłoniła nas do liftingu galerii. Dotyczy to zarówno odświeżenia food court, jak również tego jak chcemy być postrzegani - mówi Katarzyna Korpak. Stąd też m.in. zmiana logotypu. Uporządkowana została w nim kolorystyka, pojawił się także nowy, charakterystyczny znak „GJ”. Zmieniono także typografię. - Nowe logo jest świeże i minimalistyczne, kojarzy się z modową marką, jest także zdecydowanie bardziej wyraziste - mówi Katarzyna Korpak.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA