PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Łódzka Rajtuza, czyli lokalny patriotyzm w Sukcesji

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 14 lis 2017 14:21

Łódzka Rajtuza, czyli lokalny patriotyzm w Sukcesji mat.pras.

Powstała z miłości do Łodzi, włókienniczej historii miasta i kobiet, które ją tworzyły. Łódzka Rajtuza podbija serca płci pięknej i wzbudza zainteresowanie mediów. Od początku listopada w Smart Office, można obejrzeć zdjęcia i grafiki ukazujące realizacje marki, a wszystko w ramach akcji #ŁÓwca pomysłów, mającej na celu pokazywanie projektów osób zajmujących się sektorem kreatywnym w Łodzi. Jak powstała Łódzka Rajtuza? Kto i dlaczego wymyślił lokalne rajstopy?

REKLAMA

Łódzka Rajtuza to marka firmy Gabriella, która powstała w 1996 roku. Początkowo produkowała klasyczne artykuły, jednak z czasem asortyment poszerzono o ciekawe wzornictwo. Przełomowym momentem było powstanie submarki lokalnej, czyli Łódzkiej Rajtuzy. Pierwszym produktem z nowej linii były Rajtuzy z Miasta Łodzi, przedstawiające najważniejsze zabytki miasta: bramę przy byłych zakładach Izraela Poznańskiego, pomnik Tadeusza Kościuszki na placu Wolności oraz fabryki przemysłowej dzielnicy Księży Młyn. Kolejne były Rajtuzy Fabryczne, bawełniane torby na ramię z hasłem „Z Miasta Łodzi się pochodzi” oraz Rajtuzy Awangardowe, inspirowane twórczością Władysława Strzemińskiego. W krótkim czasie marka zdobyła spore grono zwolenników i zaczęła poszerzać swoją ofertę o Rajtuzy Stołeczne, czy Rajtuzy Ślónskie, wypływając tym samym na rynek ogólnopolski. O tym w jaki sposób promować lokalną markę i budować jej historię opowie Sebastian Krajda – szef działu marketingu firmy Gabriella.

Lokalny patriotyzm jako inspiracja

Sebastian Krajda od lat jest związany z marką Gabriella, gdzie odpowiada za dział marketingu. Obok działań standardowych, ceni sobie pomysły wykraczające poza schematy. Jest pomysłodawcą projektu rajtuz lokalnych oraz nowej koncepcji pozycjonowania marki. Ukończył studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim i komunikację wizerunkową na Uniwersytecie Wrocławskim.

– Mocno identyfikuję się z Łodzią i m.in. to było bezpośrednią przyczyną powstania Rajtuz z Miasta Łodzi. Bardzo dobre przyjęcie tych wzorów na rynku, spowodowało, że postanowiliśmy stworzyć podobne projekty dla regionu śląskiego i stolicy – mówi Krajda.

Wszyscy zainteresowani historią Łódzkiej Rajtuzy, będą mogli ją usłyszeć podczas spotkania, już 21 listopada o godz. 18:00, w Smart Office w CH-R Sukcesja. Uczestnicy dowiedzą się, jak to wszystko się zaczęło oraz w jaki sposób marce udało się odnieść sukces komunikacyjny i wizerunkowy.

Od początku listopada w przestrzeni coworkingowej, można oglądać wystawę na temat Łódzkiej Rajtuzy, marki firmy Gabriella. Ekspozycja składa się ze zdjęć z sesji oraz grafik lokalnych rajstop, a także informacji o historii powstania marki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Gość 2017-11-15 00:16:13
    A na terenie byłego łódzkiego komisariatu powstaje tzw. lapidarium, w którym zostaną zaprezentowane m.in. okna i drzwi ze starej fabryki Gampego i Albrechta, rozebranej pod budowę Sukcesji. To też w ramach lokalnego patriotyzmu

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA