PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Łódzka Sukcesja walczy o kolejnych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 lis 2015 11:51

Łódzka Sukcesja walczy o kolejnych najemców Piotr Karpiński, Director, Head of Retail Asset Services, CBRE

W otwartej we wrześniu br. łódzkiej Sukcesji pojawią się nowe marki, nawet te dotychczas nieobecne w samej Łodzi - zapowiedział na Property Forum Łódź Piotr Karpiński, Director, Head of Retail Asset Services, CBRE.

REKLAMA

- Centrum prowadzi rozmowy z dużą grupą potencjalnych najemców, którzy po otwarciu obiektu stali się bardziej otwarci na negocjacje - wyjaśnia Piotr Karpiński. Co ich przekonało? – Musieli tylko zobaczyć, jak nowy obiekt zostanie przyjęty przez rynek. Podczas pierwszego weekendu odwiedziło go ponad 100 tys. ludzi – podkreśla Karpiński.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe.

Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE Sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu Sp. z o.o.

  • Łodzianin 2015-11-29 15:15:03
    "Od otwarcia Sukcesji minęły dwa miesiące. Centrum handlowe świeci pustkami" - pisze 28 listopada łódzka Wyborcza. I tak to centrum zostało przyjęte przez rynek. Szkoda, ale to było do przewidzenia.

  • Gość 2015-11-23 16:53:39
    Ha, ha, ha. Niech pan Karpiński powie, ile osób odwiedziło Sukcesję w kolejnych tygodniach i dlaczego tak mało. Pierwszy weekend to żaden wyznacznik - klienci przychodzą z ciekawości i albo wracają, albo nie. Niestety, w przypadku Sukcesji zdecydowanie przeważa drugi wariant. Żadne łódzkie centrum handlowe nie zostało tak fatalnie przyjęte przez rynek, co dla najemców - obecnych i potencjalnych - nie jest żadną tajemnicą.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA