PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Łódzka Sukcesja walczy o kolejnych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 lis 2015 11:51

Łódzka Sukcesja walczy o kolejnych najemców Piotr Karpiński, Director, Head of Retail Asset Services, CBRE

W otwartej we wrześniu br. łódzkiej Sukcesji pojawią się nowe marki, nawet te dotychczas nieobecne w samej Łodzi - zapowiedział na Property Forum Łódź Piotr Karpiński, Director, Head of Retail Asset Services, CBRE.

REKLAMA

- Centrum prowadzi rozmowy z dużą grupą potencjalnych najemców, którzy po otwarciu obiektu stali się bardziej otwarci na negocjacje - wyjaśnia Piotr Karpiński. Co ich przekonało? – Musieli tylko zobaczyć, jak nowy obiekt zostanie przyjęty przez rynek. Podczas pierwszego weekendu odwiedziło go ponad 100 tys. ludzi – podkreśla Karpiński.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe.

Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE Sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu Sp. z o.o.

  • Łodzianin 2015-11-29 15:15:03
    "Od otwarcia Sukcesji minęły dwa miesiące. Centrum handlowe świeci pustkami" - pisze 28 listopada łódzka Wyborcza. I tak to centrum zostało przyjęte przez rynek. Szkoda, ale to było do przewidzenia.

  • Gość 2015-11-23 16:53:39
    Ha, ha, ha. Niech pan Karpiński powie, ile osób odwiedziło Sukcesję w kolejnych tygodniach i dlaczego tak mało. Pierwszy weekend to żaden wyznacznik - klienci przychodzą z ciekawości i albo wracają, albo nie. Niestety, w przypadku Sukcesji zdecydowanie przeważa drugi wariant. Żadne łódzkie centrum handlowe nie zostało tak fatalnie przyjęte przez rynek, co dla najemców - obecnych i potencjalnych - nie jest żadną tajemnicą.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA