PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Łódzka Sukcesja wspiera starania o Expo 2022

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 lis 2017 10:00

Łódzka Sukcesja wspiera starania o Expo 2022 fot. CH Sukcesja

Łódź ubiega się o miano organizatora wystawy Expo 2022. O tytuł ten rywalizuje ze stolicą Argentyny - Buenos Aires i amerykańskim Minneapolis. O tym, czy „Ziemia Obiecana” zostanie organizatorem tego wydarzenia dowiemy się 15 listopada. A tymczasem Sukcesja organizuje akcję wspierającą kandydaturę Łodzi.

REKLAMA

Expo 2022 w Łodzi. Kto jest za? Ręka w górę!”, to akcja Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja mająca na celu zamanifestowanie swojego poparcia dla miasta. Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w swojej strategii postawiło na podkreślenie wielopłaszczyznowego przywiązania do Łodzi. - Claim „z miłości do Łodzi” to nie tylko pewnego rodzaju deklaracja, ale świadome, długoterminowe zobowiązanie, w ramach którego miejsce tworzone jest przez łodzian dla łodzian - mówią organizatorzy akcji.

Uchwyty z napisem „Expo 2022 w Łodzi. Kto jest za? Ręka w górę!” można znaleźć w miejskich autobusach linii 50, 52, 55, 63, 69,70, 80, 86. Pomysłodawcą akcji jest Katarzyna Pasikowska, Senior Account Executive agencji Lightscape, odpowiedzialnej za relacje z mediami oraz social media Sukcesji.

To nie pierwsza akcja tego typu przeprowadzona przez Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja. W lutym 2015 roku na elewacji budowanego Centrum zawisł baner prezentujący kadr z filmu „Ida” wraz z napisem „Cała Łódź życzy Oskara”. Wówczas polski kandydat otrzymał statuetkę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Pasazer 2017-11-06 00:02:01
    Co z głupota!
  • Gość 2017-11-02 15:13:51
    Centrum handlowe Sukcesja przestałoby się ośmieszać tymi grubymi nićmi szytymi deklaracjami "miłości" do Łodzi. Jednym z wielu przykładów tego gorącego uczucia jest rozebranie - wbrew deklaracjom odbudowy - starej łódzkiej fabryki pod budowę galerii. Poza wszystkim akcja propagandowa w wiecznie spóźnionych i zatłoczonych autobusach to faktycznie świetny pomysł.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA