PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lojalnościowy sukces Empiku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 sie 2017 15:51

Lojalnościowy sukces Empiku

Program lojalnościowy Empiku kończy rok. W tym czasie Mój Empik zarejestrował ponad 2,2 mln użytkowników, poprzez karty przechodzi już blisko 50 proc. wartości transakcji a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej posiada wirtualną kartę Mój Empik.

REKLAMA

 Wśród sukcesów programu Empik wymienia również zdobycie dwóch prestiżowych nagród: Loyalty Awards 2016 oraz European Selligent Award w kategorii Loyalty. W najbliższym czasie firma będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty na podstawie preferencji każdego z użytkowników (historii zakupów i przeglądania asortymentu na stronie www lub w aplikacji) oraz na budowaniu atrakcyjnych promocji na różne kategorie. Wkrótce startuje również 2 edycja akcji wsparcia bibliotek szkolnych „Tysiąc powodów by czytać”, na którą Empik przeznacza część kwoty z każdej transakcji z kartą.

- Wykorzystujemy informacje o dotychczasowych zakupach oraz o zachowaniu użytkownika na stronie (oglądalności danych produktów czy kategorii) do określenia preferencji i zainteresowań osób należących do programu, aby w konsekwencji idealnie dopasowywać do nich oferowane produkty i informacje – podkreśla Barbara Fitał, Menadżer Programu Mój Empik i dodaje – Częstotliwość komunikacji jest ściśle monitorowana, nie chcemy zasypywać odbiorców zbyt dużą liczbą informacji. 

Personalizowana oferta oznacza, że do klientów trafiają informacje o tytułach czy wydarzeniach, które rzeczywiście mogą ich zainteresować. – Na przykład przesyłamy do odbiorcy zapowiedź kolejnego wydania czytanego przez niego regularnie miesięcznika, informację o premierowym tytule ulubionego autora, zapraszamy na spotkania z jego idolem w Empiku, ale również na indywidualne ekskluzywne spotkania z twórcami. Empik organizuje bowiem dla posiadaczy kart konkursy, w których do tej pory można było wygrać spotkania  m.in. z Davidem Lagercrantzem – autorem kontynuacji kultowej trylogii Millenium czy z zespołem Depeche Mode – mówi Barbara Fitał.

Już blisko 50 proc. sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik, średni paragon uczestnika programu jest wyższy o 25 proc. od regularnego paragonu a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej ma wirtualne karty. – Jesteśmy zadowoleni z tych wyników osiągniętych w zaledwie rok po uruchomieniu Mojego Empiku a tempo zapisów nawet przewyższa nasze pierwotne założenia – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik. I podkreśla, że  innowacyjny program Empiku doceniają również eksperci z Polski i świata. – Mój Empik zdobył do tej pory dwa prestiżowe wyróżnienia: Loyalty Awards 2016 dla najlepszego debiutującego programu lojalnościowego w Polsce oraz European Selligent Award w kategorii Loyalty. Prezes zapowiada, że Mój Empik będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty i odpowiadania na indywidualne gusta kulturalne odbiorców a także na wprowadzaniu kolejnych innowacyjnych rozwiązań dla użytkowników – premiera kolejnej usługi już wkrótce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.