PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lojalnościowy sukces Empiku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 sie 2017 15:51

Lojalnościowy sukces Empiku

Program lojalnościowy Empiku kończy rok. W tym czasie Mój Empik zarejestrował ponad 2,2 mln użytkowników, poprzez karty przechodzi już blisko 50 proc. wartości transakcji a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej posiada wirtualną kartę Mój Empik.

REKLAMA

 Wśród sukcesów programu Empik wymienia również zdobycie dwóch prestiżowych nagród: Loyalty Awards 2016 oraz European Selligent Award w kategorii Loyalty. W najbliższym czasie firma będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty na podstawie preferencji każdego z użytkowników (historii zakupów i przeglądania asortymentu na stronie www lub w aplikacji) oraz na budowaniu atrakcyjnych promocji na różne kategorie. Wkrótce startuje również 2 edycja akcji wsparcia bibliotek szkolnych „Tysiąc powodów by czytać”, na którą Empik przeznacza część kwoty z każdej transakcji z kartą.

- Wykorzystujemy informacje o dotychczasowych zakupach oraz o zachowaniu użytkownika na stronie (oglądalności danych produktów czy kategorii) do określenia preferencji i zainteresowań osób należących do programu, aby w konsekwencji idealnie dopasowywać do nich oferowane produkty i informacje – podkreśla Barbara Fitał, Menadżer Programu Mój Empik i dodaje – Częstotliwość komunikacji jest ściśle monitorowana, nie chcemy zasypywać odbiorców zbyt dużą liczbą informacji. 

Personalizowana oferta oznacza, że do klientów trafiają informacje o tytułach czy wydarzeniach, które rzeczywiście mogą ich zainteresować. – Na przykład przesyłamy do odbiorcy zapowiedź kolejnego wydania czytanego przez niego regularnie miesięcznika, informację o premierowym tytule ulubionego autora, zapraszamy na spotkania z jego idolem w Empiku, ale również na indywidualne ekskluzywne spotkania z twórcami. Empik organizuje bowiem dla posiadaczy kart konkursy, w których do tej pory można było wygrać spotkania  m.in. z Davidem Lagercrantzem – autorem kontynuacji kultowej trylogii Millenium czy z zespołem Depeche Mode – mówi Barbara Fitał.

Już blisko 50 proc. sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik, średni paragon uczestnika programu jest wyższy o 25 proc. od regularnego paragonu a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej ma wirtualne karty. – Jesteśmy zadowoleni z tych wyników osiągniętych w zaledwie rok po uruchomieniu Mojego Empiku a tempo zapisów nawet przewyższa nasze pierwotne założenia – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik. I podkreśla, że  innowacyjny program Empiku doceniają również eksperci z Polski i świata. – Mój Empik zdobył do tej pory dwa prestiżowe wyróżnienia: Loyalty Awards 2016 dla najlepszego debiutującego programu lojalnościowego w Polsce oraz European Selligent Award w kategorii Loyalty. Prezes zapowiada, że Mój Empik będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty i odpowiadania na indywidualne gusta kulturalne odbiorców a także na wprowadzaniu kolejnych innowacyjnych rozwiązań dla użytkowników – premiera kolejnej usługi już wkrótce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA