PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lokalizacja kluczem do sukcesu galerii Manhattan?

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 gru 2015 14:34

Lokalizacja kluczem do sukcesu galerii Manhattan? Manhattan, Pruszków

Dynamicznie rozwijająca się infrastruktura drogowa wzmacnia potencjał oddziaływania i śródmiejską destynację przyszłego centrum Manhattan Pruszków. Otwarcie obiektu zaplanowano na III kwartał 2017 roku.

REKLAMA

– Lokalizacja jest kluczowym czynnikiem, który najemcy biorą pod uwagę rozważając ekspansję swojej marki – mówi Renata Kusznierska, Head of Retail Agency Cushman & Wakefield, komercjalizującej projekt. – Docelowa destynacja analizowana jest pod kątem dojazdu z różnych części miasta i jego okolic, otoczenia i bezpośrednich zjazdów i wjazdów na teren obiektu i jego parking. Pruszków pod tym względem staje się istotnym, satelickim węzłem komunikacyjnym Warszawy, pomiędzy dwoma trasami szybkiego ruchu – S8 i autostradą A2. Sam Manhattan, z śródmiejską lokalizacją u zbiegu istniejących arterii miejskich, w bezpośrednim otoczeniu osiedli mieszkaniowych, instytucji i urzędów stanie się docelowym, centralnym miejscem zakupów dla mieszkańców miasta i jego okolic.

Pruszków, jako miasto powiatowe i satelicka miejscowość dla Warszawy posiada rozwiniętą infrastrukturę – zarówno drogową, jak związaną z publicznymi środkami transportu. – Znaczenie ma fakt, że galeria powstanie u zbiegu istniejących ciągów komunikacyjnych – ulic Bolesława Prusa i Pogodnej – komentuje Wiesław Gowin, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Rekord. – Cała okoliczna infrastruktura jest już zapewniona i już dziś jest uczęszczana przez mieszkańców Pruszkowa i całego powiatu. Docelowo, dla wielu z nich galeria Manhattan będzie na trasie ich codziennych podróży dogodnym miejscem zakupów i spotkań.

Manhattan to obecnie jedyna galeria handlowa z prawomocnym pozwoleniem na budowę w podwarszawskim Pruszkowie. Obiekt jest realizowany przez Grupę Kapitałową Rekord. Manhattan zaoferuje ponad 13 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej zlokalizowanej na dwóch kondygnacjach, 570 miejsc parkingowych oraz 156 mieszkań z dwoma atrakcyjnymi ogrodami.

W centrum handlowym znajdą się zarówno najbardziej popularne i oczekiwane przez mieszkańców marki odzieżowe, jak również najemcy z branży kosmetyczno-drogeryjnej, sklepy z asortymentem sportowym, wyposażeniem wnętrz, sprzętem RTV/AGD oraz multimediami, a także supermarket, restauracje i kawiarnie. Inwestor galerii stawia przede wszystkim nacisk na obecność w galerii marek, które zaspokoją codzienne potrzeby całych rodzin. W części rozrywkowej nie zabraknie również placów zabaw dla dzieci.

Obecnie trwa proces komercjalizacji obiektu. Przy wynajmie powierzchni handlowej inwestora reprezentuje firma Cushman & Wakefield. Otwarcie galerii Manhattan zaplanowano na III kwartał 2017 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.