PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lokalizacja mocną stroną nowego obiektu handlowego w Krakowie

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 maj 2017 08:08

Lokalizacja mocną stroną nowego obiektu handlowego w Krakowie Atut Ruczaj

Kluczem do sukcesu centrów handlowych convenience jest ich lokalizacja. To jedna z głównych zalet krakowskiego centrum Atut Ruczaj, które otworzymy w II połowie 2018 roku - mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

REKLAMA

Realizowane przez KG Group centrum handlowe Atut Ruczaj to obiekt przeznaczony do robienia wygodnych zakupów, który powstanie w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj, przy ul. Bunsha.

- Ruczaj to rejon Krakowa, który co najmniej od dwóch dekad nieustannie się rozrasta. Z roku na rok przybywa tam osiedli mieszkaniowych, a co za tym idzie - mieszkańców, czyli potencjalnych konsumentów, którzy codziennie chcą zaspokajać swoje bieżące potrzeby zakupowe. Z tego punktu widzenia lokalizacja obiektu przy ul. Bunsha, przy Osiedlu Europejskim jest idealna - mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

W bezpośrednim zasięgu pieszym Atut Ruczaj znajduje się 30 tys. osób, natomiast do 10 min jazdy samochodem ponad pięć razy więcej – aż 150. tys. potencjalnych klientów.

- Klientami centrum Atut będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju. W pobliżu lokalizacji, którą wybraliśmy pod inwestycję, usytuowanych jest kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych tj. Pychowice, Mochaniec, Skotniki czy Kobierzyn. Ponadto w pobliżu centrum umiejscowiony jest Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Krakowski Park Technologiczny, dzięki którym liczymy na dodatkowych klientów - studentów, pracowników naukowych, czy pracowników korporacji. Co więcej, wspomniane instytucje czy firmy przyciągają do dzielnicy nowych mieszkańców, zarówno stałych, jak i studentów przebywających w mieście w roku akademickim - dodaje K. Gaczorek.

W dzielnicy Ruczaj zaplanowanych lub już prowadzonych jest szereg inwestycji mieszkaniowych, dzięki którym rejon jeszcze bardziej się powiększy.
- Inwestycje mieszkaniowe na Ruczaju sprawią, że wzrośnie poziom zagęszczenia ludności w dzielnicy, przez co catchment centrum Atut jeszcze bardziej się powiększy w przyszłości. Jesteśmy przekonani, że obiekt będzie bardzo atrakcyjną lokalizacją zakupową dla klientów, tym bardziej, że to jedyne tego typu centrum handlowe w promieniu kilku kilometrów - komentuje K. Gaczorek.

Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu Atut Ruczaj zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Wśród najemców obiektu znajdą się m.in. europejska sieć sklepów spożywczych Lidl, Pepco – sieć dyskontów oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz asortyment wyposażenia i dekoracji domu, Apteka Ziko, a także popularna sieć krakowskich cukiernio-piekarni Buczek. Tenant mix obiektu uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.