PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Lokalna społeczność w centrum nowej strategii marketingowej Newbridge Poland

Lokalna społeczność w centrum nowej strategii marketingowej Newbridge Poland
Ft. Mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 sie 2019 13:03

Centra handlowe należące do Newbridge Poland stawiają na rozwój relacji ze społecznością lokalną. Pomaga w tym nowa, z sukcesem realizowana strategia marketingowa w CH Czyżyny, CH Bielawy i CH Guliwer.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 sie 2019 13:03

Centra handlowe coraz częściej włączają w swój marketing działania z obszaru community relations. Powód? Dzięki nim można nawiązać, rozwinąć i podtrzymać trwałą relację ze społecznością lokalną. Co więcej, można tę społeczność aktywnie włączyć w działania galerii i to nie tylko w roli odbiorcy, ale i współorganizatora. 

Nic więc dziwnego, że także mniejsze centra handlowe, np. convenience, coraz chętniej sięgają po podobne działania. Przykładem są 3 obiekty należące do Newbridge Poland. Ich nowa strategia marketingowa, wdrażana od stycznia tego roku, w znacznej mierze opiera się na community relations i współpracy z najbliższym sąsiedztwem CH Czyżyny w Krakowie, CH Bielawy w Toruniu i CH Guliwer w Łodzi. 

– Na centra handlowe w Krakowie, Toruniu i Łodzi patrzymy nie tylko jak na miejsca, w których robi się zakupy, ale także jak na przestrzeń, w której spotyka się całe sąsiedztwo. To stało się podstawą nowej strategii, w której lokalna społeczność znalazła się w centrum zainteresowania – mówi Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland.

Efekt? – Wszystkie wydarzenia, jakie zaplanowaliśmy na ten rok kierowane są do naszego najbliższego sąsiedztwa. Mają mocny, lokalny akcent, a także organizowane są przy współpracy z lokalnymi instytucjami. Tym samym zacieśniamy więzi z otoczeniem oraz lepiej poznajemy potrzeby naszej społeczności, w tym te związane z atrakcjami, jakie ma zapewnić centrum handlowe – dodaje.

Galeria jako promotor klimatu dzielnicy

Jak to działa w praktyce? Najlepiej to widać na przykładzie ostatnich akcji Newbridge, chociażby w CH Czyżyny w Krakowie. W luty centrum zorganizowało walentynkową akcję, w której namawiało do zakochania się w… Nowej Hucie. Pomagał w tym vintage plakat stworzony przez rysowniczkę Katarzynę Bogucką, który można było odebrać za zakupy. W ten sposób obiekt promował siebie, ale także charakterystyczny retro klimat i walory tej części Krakowa. Wydarzenie zorganizowano przy współpracy m.in. z Fundacją Promocji Nowej Huty, Muzeum PRL w Nowej Hucie i kultowym sklepem „Szpeje”.

Motyw silnego związku z Nową Hutą wykorzystano także podczas jej 70-lecia. Na początku sierpnia Czyżyny zorganizowały kino plenerowe, w którym wyświetlano m.in. film z 1957 pt. „Zagubione uczucia”, który opowiada o Nowej Hucie i jej mieszkańcach. Całość wzbogacono starymi kronikami filmowymi, będącymi zapisem ważnych wydarzeń z życia dzielnicy oraz świadectwem minionej epoki. W ten sposób centrum handlowe przybliżyło historię swojego sąsiedztwa, zwłaszcza jego nowym mieszkańcom. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.