PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lokalne sklepy RTV/AGD wygrywają z sieciami

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 26 wrz 2011 10:01

Gdy cała branża RTV/AGD notuje spadki sprzedaży, natomiast lokalne sieci działające w mniejszych miejscowościach sprzedają więcej nawet o 20 proc. Mniejsza powierzchnia to niższe koszty i tańsze towary - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

REKLAMA

Lokalne sieci dysponują przeważnie sklepami o powierzchni 100 - 200 mkw. To kilka razy mniej niż w przypadku tych należących do dużych sieciowych graczy, takich jak RTV Euro AGD, Saturn czy Media Markt.  Mniejsza powierzchnia sklepu to też mniejsze koszty działalności, na które wpływ mają czynsze za wynajem powierzchni handlowej czy magazynów.

Dlatego wiele lokalnych sieci może sobie pozwolić na dostawy zakupionego towaru gratis. Jak pisze DzGP, W efekcie finalna cena towaru zrównuje się, a czasem bywa nawet niższa niż w dużych sieciach handlowych.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA