PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lokalni najemcy szansą dla pustych centrów handlowych?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 lut 2015 11:57

Na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej coraz większym zainteresowaniem wynajmujących cieszą się lokalni przedsiębiorcy. Ich doświadczenie biznesowe w handlu, często wysokiej jakości produkty, a także nowoczesne koncepcje pozwalają im lokalizować sklepy w centrach handlowych.

REKLAMA

- Wynajmujący cały czas poszukują nowych marek, aby wypełnić lukę związaną z wolnymi powierzchniami. Lokalni producenci, często prowadzący swój biznes od początku lat 90., mają dobrej jakości towary i stałych klientów. Dlatego bardzo dobrze radzą sobie z konkurencją sieciowych najemców w centrach handlowych, a także potrafią podołać finansowo oczekiwaniom stawianym przez wynajmujących. W wielu mniejszych miastach producenci decydują się na rozwój nowych sieci detalicznych, które dotychczas były znane tylko lokalnym klientom - komentuje Maciej Mędrek, zastępca dyrektora w Zespole Wynajmu Powierzchni Handlowych, DTZ.

- Przykładem marki wywodzącej się z lokalnego rynku jest J.Fryderyk. Ten producent odzieży męskiej rozpoczął dosyć dynamiczną ekspansję, właśnie lokalizując sklepy w centrach handlowych w województwie małopolskim, śląskim oraz dolnośląskim. Kolejni najemcy to sieć biżuteryjna Sezam, która otwiera sklepy na terenie województwa małopolskiego, oraz sieć obuwnicza Conhpol z salonami m.in. w Krakowie, Poznaniu, Gdańsku i pierwszym punktem sprzedaży otwartym w tym roku w Warszawie. Takich marek, działających na terenie jednego lub kilku województw, jest coraz więcej. W perspektywie kliku lat będą zwiększać zasięg oddziaływania o kolejne regiony. Na rynku już działają detaliści, którzy na przestrzeni lat z lokalnych marek przekształcili się w duże sieci handlowe. Takimi markami są sieci obuwnicze Wojas i Badura. Obecnie ci najemcy otwierają sklepy w najlepszych centrach handlowych w największych miastach Polsk - dodaje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • marcin 2015-03-01 14:05:23
    Ja myślę, że zamiast tworzyć bardzo duże galerie handlowe lepiej by było tworzyć mniejsze centra handlowe, ale w bardziej dostępnych miejscach. ja mieszkam w Szczecinie i co z tego że są tu ogromne molochy, jak do każdego mam kawał, a przecież nie każdy ma samochód. Ja jestem z Warszewa tu są stosunkowo nowe osiedla, ale mamy głównie małe sklepy i tyle, a jak na większe zakupy to już zostaje wyprawa samochodem...

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA