PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lokalni najemcy w krakowskiej Serenadzie

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 kwi 2017 13:33

Lokalni najemcy w krakowskiej Serenadzie Serenada

Do wielkich światowych marek w krakowskim Centrum Handlowym Serenada dołączyli także lokalni przedsiębiorcy. To już ostatnia faza podpisywania umów najmu – proces komercjalizacji centrum przekroczył 90 proc. Otwarcie już w październiku 2017 r.

REKLAMA

Ofertę CH Serenada uzupełniły dobrze znane krakowskim smakoszom firmy: lodziarnia Good Lood i Przystanek Pierogarnia. W strefie modowej będą sklepy m.in. Maravilla, Whisper oraz Torebkowy Szał, znany dotąd ze sprzedaży internetowej, a także salon optyczny Lucky Look.

Mali, lokalni najemcy z oczekiwaniami powierzchniowymi rzadko przekraczającymi 100 mkw. wyrastają w centrach handlowych na liczących się partnerów. Mayland Real Estate, od lat uwzględnia je w swojej strategii. Właśnie z myślą o nich spółka organizowała w Krakowie warsztaty i indywidualne spotkania z ekspertami. Mayland zdobywał doświadczenie w realizacji takich przedsięwzięć m.in. w słupskim Jantarze i gdyńskiej Rivierze.

— Współpracą jest zainteresowany zarówno small biznes jak i inwestor. Centrum handlowe to przecież miejsce nie tylko dla wielkopowierzchniowych sklepów światowych marek i znanych firm sieciowych, ale także dla znanych na lokalnym rynku przedsiębiorców — mówi Grzegorz Latała dyrektor ds. komercjalizacji, członek zarządu Mayland Real Estate. — Dla Serenady pozyskanie partnerów, którzy dobrze rozumieją potrzeby lokalnego klienta to sposób na uatrakcyjnienie oferty handlowej. Korzyścią dla lokalnych najemców jest profesjonalizacja ich strategii biznesowej. Mogą skupić się na podstawowej działalności. Natomiast generowanie satysfakcjonującej liczby klientów, reklama i promocja oraz usługi związane z eksploatacją lokalu, są po naszej stronie — dodaje Latała.

Na trzech poziomach CH Serenada klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty. Wśród ponad 160 najemców są m.in. Grupy LPP i Inditex oraz Van Graaf, H&M i Pierre Cardin. Będą także salony obuwnicze CCC i Deichmann, dziecięcy Smyk, sportowy 4F, a także Sephora, Rossmann, Super-Pharm i Hebe. W strefie gastronomicznej nie zabraknie restauracji – m.in. Companeros, Grand Kebab, Staropolskie Jadło i Olimp - oraz kawiarni: Starbucks i Costa Coffee. Operatorem spożywczym będą delikatesy Piotr i Paweł.

Finalizująca właśnie komercjalizację galeria (pow. 42 000 mkw.) powstaje na granicy dużych osiedli mieszkaniowych w północnej części miasta, na pograniczu Mistrzejowic i Prądnika Czerwonego, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Krokus z hipermarketem Auchan o powierzchni 18 000 mkw., marketu budowlanego OBI z powierzchnią 12 000 mkw. oraz kompleksu rozrywkowego w postaci największego w Krakowie 12-salowego Multikina i największego w Polsce krytego aquaparku. Strefa oddziaływania tej lokalizacji przekracza milion klientów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA