PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP bierze kurs na Zachód i planuje wzmocnienie marki Reserved

  • Autor: PAP
  • 30 sie 2016 17:53

LPP bierze kurs na Zachód i planuje wzmocnienie marki Reserved Reserved, fot. mat. prasowe

Wzrost powierzchni handlowej LPP w przyszłym roku będzie jednocyfrowy, rzędu 8-9 proc. - powiedział na wtorkowej konferencji prasowej wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. W 2018 r. o kilkanaście proc. Celem strategicznym spółki jest rozwój w Europie Zachodniej, w tym w Niemczech, mimo że kierunek jest dość kosztowny.

REKLAMA

Dodał, że w 2016 i w 2017 roku spółka będzie koncentrować się na poprawie funkcjonowania marki Reserved. Po tym czasie możliwy będzie powrót do szybszych wzrostów.

W 2018 r. wzrost powinien być już dwucyfrowy.  - Myślę, że wyniesie kilkanaście procent- poinformował Lutkiewicz.

Prace nad marką Reserved zaplanowano na ten i przyszły rok. Będą się one koncentrowały wokół poprawy produktu, zmian w logistyce i zwiększeniu efektywności zarządzania brandem.

- Zamierzamy udoskonalać wzory, otwieramy się na projektantów z Warszawy, zatrudniliśmy osobę z międzynarodowym doświadczeniem, powierzając jej stanowisko dyrektora kreatywnego" - powiedział wiceprezes.

LPP chce też "personalizować" dostawy do sklepów, uwzględniając ich specyfikę i preferencje lokalnych klientów. Pod koniec tego roku lub na początku przyszłego firma zamierza otworzyć biuro projektowe w Warszawie.

- Potrzeba nam świeżego spojrzenia, nowych pomysłów. Liczymy, że to pomoże nam stworzyć ciekawą ofertę dla naszych klientów - powiedziała Marta Chlewicka, rzecznik prasowy spółki.

Przedstawiciele LPP liczą, że dzięki zmianom marka Reserved wejdzie na "inny poziom" i będzie mogła skutecznie konkurować z czołowymi brandami w zachodniej Europie.

Spodziewamy się, że zaowocuje to poprawą marży handlowej. Pierwsze efekty tych zmian powinny być widoczne już w 2017 roku - ocenia Lutkiewicz.

W drugim kwartale 2016 r. wszystkie marki LPP pokazały dodatnią sprzedaż LFL, poza Reserved (brand ten zanotował w Polsce spadek o 8 proc.).

Spółka za strategiczny cel stawia sobie rozwój w Europie Zachodniej, w tym w Niemczech, mimo że oznacza to wzrost kosztów.

- Kładziemy duży nacisk na Niemcy. Traktujemy koszty ponoszone w związku z rozwojem w tym kraju jako inwestycję długoterminową. Mamy świadomość, że pozycję na takim rynku buduje się długo, 6, 8 a nawet 10 lat - powiedział wiceprezes.

Poinformował jednak, że dzięki temu spółka będzie mogła wyjść z pułapki średniej wielkości firmy.

Lutkiewicz uważa, że potencjał rynku niemieckiego jest bardzo duży. Jest on co prawda rozdrobniony, konkurencja spora, klient wymagający, ale siła nabywcza kupujących - bardzo wysoka.

Na koniec czerwca spółka posiadała 15 sklepów w Niemczech. We wrześniu planowane jest otwarcie salonu w Monachium, przy głównej ulicy handlowej. Powierzchnia placówki to blisko 3,5 tys. m kw.

  • 1
  • 2
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.