PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP chce w przyszłym roku rozpocząć sprzedaż w krajach arabskich

  • Autor: PAP
  • 22 sie 2013 11:59

LPP liczy, że w ciągu najbliższych miesięcy sfinalizuje umowy z franczyzobiorcami dotyczące budowy sieci w krajach arabskich. Sprzedaż może ruszyć w przyszłym roku - poinformował podczas konferencji prasowej Dariusz Pachla, wiceprezes firmy. Spółka odkłada natomiast na razie wejście na rynek chiński.

REKLAMA

"Wszystko wskazuje na to, że w ciągu najbliższych miesięcy sfinalizujemy umowy z franczyzobiorcami dotyczące budowy sieci w krajach arabskich. W przyszłym roku proces powinien ruszyć. Mowa o dobrych kilkudziesięciu sklepach w ciągu kilku lat, które franczyzobiorcy zobowiążą się wybudować" - powiedział Pachla.

Dodał, że rozmowy dotyczą wprowadzania na tamtejszy rynek wszystkich marek, których właścicielem jest LPP.

W pierwszej kolejności może ruszyć sprzedaż w Zjednoczonych Emiratach Arabskich ze względu na wielkość tego rynku.

"Tamtejszy rynek odzieżowy szacowany jest na 15 mld USD, dla porównania rynek polski to połowa tej wartości" - poinformował wiceprezes.

Spółka odkłada natomiast na razie wejście na rynek chiński. Podczas ostatniej konferencji prasowej przedstawiciele LPP informowali, że ewentualne otwarcie pierwszych sklepów w Chinach możliwe byłoby najwcześniej w 2016 roku.

"Po przeanalizowaniu rynku jasno widzimy, że nie musimy wykonywać gwałtownych ruchów. To nie jest konieczne, nie ma zagrożenia, że zniknie ciekawa okazja. W Chinach buduje się dużo centrów, jest czas, by o kolejny rok odłożyć plany związane z tym krajem" - powiedział.

Wyjaśnił, że chińscy konsumenci wolą obecnie kupować w sklepach usytuowanych na głównych ulicach miast.

"Tamtejszy rynek nie skierował się jeszcze jednoznacznie w ten rodzaj prowadzenia biznesu detalicznego jak w naszym regionie, choć to z pewnością nastąpi" - ocenia.

Spółka obserwuje również kraje Europy Środkowo-Wschodniej, w których jeszcze nie jest obecna.

"Na Europę Zachodnią jednak wciąż nie patrzymy" - poinformował.

Przedstawiciele LPP poinformowali, że spółka przyspiesza rozwój na dotychczasowych rynkach.

"Wszystko wskazuje na to, że rozwój sieci w tym roku będzie szybszy, niż pierwotnie zakładaliśmy, bo pojawiają nowe możliwości, lepsze warunki, ciekawe lokalizacje. Zakładamy przyrost powierzchni handlowej w tym roku o 37 proc. Chcemy zwiększyć powierzchnię o ok. 160 tys. m kw., do blisko 600 tys. m kw. na koniec roku" - powiedział Pachla.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA