PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP debiutuje w Abu Dhabi. Do 2020 roku ma otworzyć 70 sklepów

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 sty 2016 15:11

LPP debiutuje w Abu Dhabi. Do 2020 roku ma otworzyć 70 sklepów Reserved w Abu Dhabi

Po Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej, LPP debiutuje w  Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Pierwszy salon w tym kraju powstał w prestiżowym centrum handlowym w Abu Dhabi. Do 2020 roku firma zamierza otworzyć w regionie łącznie około 70 sklepów swoich marek.

REKLAMA

Salon Reserved otwarto w styczniu w najbardziej popularnym centrum handlowym stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich – Abu Dhabi Mall. Salon jest zlokalizowany w sąsiedztwie sklepów takich marek jak ZARA i H&M, a jego powierzchnia wynosi nieco ponad 1000 mkw. Pozyskanie takiej przestrzeni wymagało wynajęcia i połączenia aż pięciu istniejących wcześniej sklepów. Salon został zaaranżowany zgodnie z obowiązującymi standardami LPP dla rynków europejskich – do dyspozycji klientów są trzy oddzielne departamenty: damski, męski oraz dziecięcy. Zatrudnienie w nim znalazło 50 osób.

Obecnie w salonach Reserved zlokalizowanych na Bliskim Wschodzie oferujemy te same kolekcje, co we wszystkich pozostałych krajach. W przypadku tego regionu ogromne znaczenie ma jednak wybór konkretnych modeli. Ze względów klimatycznych ograniczamy ofertę zimową, ponadto w okresie najważniejszego muzułmańskiego święta, Ramadanu zwiększamy ofertę eleganckich modeli o skromniejszych fasonach. Mając na uwadze skalę naszego rozwoju w tym regionie rozważamy w przyszłości tworzenie kolekcji dedykowanych wyłącznie dla naszych klientów w krajach arabskich – powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes zarządu LPP odpowiedzialny m.in. za rozwój na Bliskim Wschodzie.

Inwestycje na Bliskim Wschodzie to istotny kierunek ekspansji LPP. Pierwszy pozaeuropejski salon flagowej marki – Reserved powstał w Egipcie w lutym 2015 roku, kolejne otwarto w ub.r. w Katarze, Kuwejcie, Arabii Saudyjskiej a teraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wszystkie sklepy znajdują się w centrach handlowych. Mimo, że strategia LPP zakłada budowanie sieci dystrybucji w oparciu o własną sieć, ze względu na uwarunkowania gospodarczo-polityczne, na rynkach bliskowschodnich salony funkcjonują na zasadzie franczyzy. Od początku obecności w tym regionie lokalnym partnerem LPP pozostaje firma Azadea.

Obecnie trwają także prace nad wprowadzeniem na ten rynek kolejnych marek z portfolio firmy – Mohito i Sinsay. Do 2020 roku firma zamierza otworzyć w regionie łącznie około 70 sklepów trzech marek.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA