PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP idzie na podbój Londynu

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 wrz 2017 10:07

LPP idzie na podbój Londynu Reserved

LPP oficjalnie otworzyło dziś pierwszy salon Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. mkw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.

REKLAMA

Debiut flagowej marki LPP na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata to kolejny etap realizowania globalnych aspiracji i ważny krok w międzynarodowej ekspansji polskiej firmy

- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów – mówi Marek Piechocki, prezes LPP. Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku. 

Brytyjskim klientom Reserved zaoferuje specjalnie zaprojektowaną kolekcję ubrań i dodatków, w których przemyca wątki polskiej kultury i wzornictwa. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl, łącząc lekkość i elegancję z elementami bardziej awangardowymi. Oferta obejmuje pełen asortyment Reserved, czyli kolekcję damską, męską oraz dziecięcą.

Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”. Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. mkw., została zaaranżowana na jednym poziomie. Całość ma sprawiać wrażenie lekkości, elegancji i nowoczesności. W sklepie wykorzystano nowoczesne technologie pozwalające na odpowiednie wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Przykładowe rozwiązania to ledy umożliwiające m.in. dostosowanie oświetlenia sklepu do pory dnia, ekrany LED pozwalające na komunikację marketingową z klientami czy system informacji zarządzający ruchem w przymierzalniach.

Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat.

- Od jakiegoś czasu mówimy, że LPP jest Made in Poland – mówi Marek Piechocki. Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich działań jest sklep na absolutnie światowym poziomie, oparty na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Osobiście jestem z tego naprawdę dumny – dodaje prezes LPP.   

W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK. 

Równocześnie z otwarciem salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.

  • 1
  • 2
  • sis 2017-09-06 14:08:56
    W Londynie jest tak różnorodność marek , że spokojnie znajdzie się tam miejsce dla Reserved.
  • johnyQ 2017-09-06 14:42:03
    Jest moc!
  • teksmeks 2017-09-06 15:34:57
    Nie spodziewałem się, że polską markę będzie stać na taki ruch. A tu proszę, nawet zaangażowali Kate Moss w promocję. Chyba za mało doceniam rodzimą przedsiębiorczość.
  • Benia 2017-09-06 17:46:45
    Wyszło bardzo profesjonalnie. Światowy poziom.
  • borys0110 2017-09-06 18:02:48
    Jakieś zdjęcia?
  • KasiaHa 2017-09-06 21:43:16
    Dokładnie, szkoda, że zdjęć nie wrzuciliście. Widziałam kilka fotek gdzie indziej i czarno-białe plakaty z Kate wyglądają super na tle charakterystycznych dla Anglii budynków z cegły, na autobusach też to fajnie wyszło. Nie rzuca się mega w oczy, jest wtopione w otoczenie, a jednak nie da się nie zwrócić na te reklamy uwagi. Jak ktoś nie widział warto poszukać zdjęć w innych artykułach.
  • tt1000 2017-09-07 14:42:15
    Jeśli marka sobie poradzi w Londynie to już chyba z resztą Europy nie będzie mieć problemu. Fajnie, że rodzima firma tak sobie dobrze prosperuje także za granicą, a nie tylko u nas.
  • tishana 2017-10-25 18:42:59
    Naprawdę się postarali, wyszło bardzo światowo. Marka pokazała, że nie odstaje od swojej zachodniej konkurencji.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.