PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP nie podzieli się marżą e-commerce z galeriami

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 lis 2018 10:50

LPP nie podzieli się marżą e-commerce z galeriami Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP ds. finansowych

W naszych sklepach stacjonarnych prowadzimy odbiór paczek z towarami zamówionymi przez internet. Galerie handlowe uważają, że jest to także nasz obrót stacjonarny i chcą mieć w nim udział. Są to trudne negocjacje. Nie chcemy się na to zgodzić. Uważamy, że klienci odbierający paczki zwiększają footfall galerii. Ten ruch jest wywołany przez internet, a nie sklep stacjonarny, który pełni funkcję punktu pocztowego – uważa Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP ds. finansowych.

REKLAMA

Liczymy, że za dwa, trzy, cztery lata handel internetowy dojdzie do 20 proc. sprzedaży grupy i będzie porównywalny pod względem rentowności ze sklepami stacjonarnymi. Wtedy będziemy mogli inaczej spojrzeć na negocjacje z centrami handlowymi. Jednak dzisiaj, gdy rentowność online’u idzie w dół, oddawanie części tego tortu jest wykluczone – wyjaśnia wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.

Dalej w artykule:

• O planach uruchomienia centrum dystrybucyjnego w Rumunii.

• Jak zmieni się struktura sieci dystrybucji LPP?

• Dlaczego marże brutto były w trzecim kwartale tego roku wyższe o dwa punkty procentowe niż przed rokiem?

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • Ewa 2018-11-21 15:21:44
    Zgadzam się, przecież nie zwiększają obrotów sklepu stacjonarnego, a nawet jak słusznie zostało to wypunktowane, klienci muszą przyjść do centrum handlowego, więc bardzo możliwe, że dzięki temu jeszcze gdzie indziej wydadzą pieniądze.
  • okon 2018-11-22 12:47:04
    Również uważam że Lutkiewicz ma rację, to dzięki działaniom LPP online tworzy się ruch w galerii.
  • Franek 2018-11-22 14:20:20
    Właściciele centrum są zbyt zapatrzeni na kasę. Jeszcze gdyby w taki sposób odbywała się większość sprzedaży to rozumiem, ale jeśli jest to mała część i klient zapłacił przez internet to nie powinno być tematu.
  • rosa 2018-11-23 12:31:51
    A czy galeria obniżyła czynsz ze względu na zamknięte sklepy w niedziele?
  • Jerzy 2018-11-23 12:43:31
    Jeśli czynsz jest naliczany od obrotu to nie musiała obniżać...
  • Peter 2018-11-23 16:56:16
    I dobrze, niby czemu mieliby to robić?
  • Ala 2018-11-24 00:15:05
    Gdyby nie można było odebrać w galerii, nie zamawiałabym, bo nie lubię czekać na kuriera w domu. Zatem nie do końca ten pan ma rację. Galeria tworzy infrastrukturę, powinna mieć drobny udział w zysku.
  • Maciej 2018-11-25 14:41:10
    Odbiór w sklepie powoduje obecność klienta w sklepie i centrum, więc możliwe, że taka osoba kupi coś jeszcze, więc zgadzam się z tym panem. Jakby pani Ala nie zamówiła to poszłaby do sklepu i wtedy byłoby ok bo zwiększyłaby Pani obroty salonu.
  • patryk 2018-12-01 11:43:01
    Właściciele galerii powinni się cieszyć że jest zwiększony ruch w sklepach umieszczonych w ich galeriach.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.