PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP odświeża wnętrza salonów w Pasażu Grunwaldzkim

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 23 kwi 2018 11:24

LPP odświeża wnętrza salonów w Pasażu Grunwaldzkim Fot. mat. pras.

Sieć LPP zaprezentowała nową, powiększoną odsłonę dwóch salonów Cropp i House w Pasażu Grunwaldzkim. Dołączyło do nich najmłodsze dziecko LPP, marka Sinsay.

REKLAMA

Salony marek Cropp i House, do tej pory znajdujące się na poziomie -1, przeprowadziły się na poziom +1, gdzie podwoiły wynajmowane powierzchnie: Cropp do 518 mkw. a House – do niecałych 500 mkw. Na tym samym poziomie, na powierzchni 540 mkw. otworzył się Sinsay, zamykając w ten sposób „wielką piątkę” LPP. W Pasażu znajduje się także salon Reserved z najnowszą koncepcją wnętrza salonu oraz Mohito.

W nowych salonach zastosowano najnowsze rozwiązania projektowe – salony kuszą otwartością od wejścia. Witryny są przejrzyste, jasne, przejścia pomiędzy meblami są szerokie, towar ułożony jest w sposób intuicyjny, wszystko to w duchu budowania „shopping experience”. W dzisiejszych czasach nie wystarcza już uprzejme ‘dzień dobry!’ w progu sklepu. Współczesny kupujący jest bardziej wymagający, oczekuje wyjątkowej obsługi i jednocześnie intuicyjnego, sprawnego poruszania się po sklepie. Przemyślane, wyznaczające trendy salony LPP dokładnie wpisują się w profil klienta Pasażu Grunwaldzkiego – nowoczesnego, podążającego za nowinkami technologicznymi, oczekującego obsługi na wysokim poziomie

 - Zmiana lokalizacji Cropp i House była efektem starannie przemyślanej strategii układania tenant-mix w naszym projekcie. Każdemu najemcy przyglądamy się indywidualnie i staramy się tworzyć optymalne środowisko do stałego wzrostu odwiedzalności oraz obrotów. Relokacje, powiększenia lokali czy nowe odsłony sklepów z najnowocześniejszymi projektami wnętrz to niezbędne zmiany wpływające na zwiększenie atrakcyjności miejsca – mówi Marek Gładki, dyrektor działu Leasing & Asset Management w EPP. Cieszymy się, że LPP, właściciel najpopularniejszych marek odzieżowych w Polsce, wybierający najlepsze lokalizacje, postawił na Pasaż Grunwaldzki. Trudno o lepszy dowód zaufania ze strony najemcy – dodał.

Powiększone i nowocześnie zaprojektowane salony LPP to nie jedyne zmiany w Pasażu Grunwaldzkim. Już wkrótce rozpocznie się przebudowa wnętrz, zaczynając od korytarzy po zupełnie wyjątkową strefę restauracyjną, która jeszcze lepiej odpowie na potrzeby Wrocławian.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Justyna 2018-04-29 14:23:19
    Wcześniej nigdy nie narzekałam na wygląd salonów tych marek, ale opis zmian brzmi intrygująco. Na pewno wybiorę się, jak będę w pobliżu Grunwaldu.
  • monikx 2018-04-26 11:34:32
    W końcu Sinsay bliżej mnie :) Nie będzie trzeba jeździć. Nowe koncepcje innych salonów też brzmią interesująco. Ciekawa jestem jak to teraz wygląda. W weekend pora na shopping :)
  • Morka 2018-04-24 19:07:03
    Nowa aranżacja przestrzeni salonu zapowiada się ciekawie. Trzeba będzie niedługo się przejść do Pasażu.

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.