PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP opanowało Atrium Copernius

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 gru 2014 15:49

LPP opanowało Atrium Copernius

W Atrium Copernicus w komplecie pojawią się wszystkie marki modowe z grupy LPP tj.: Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House. Dynamicznie rozwijająca się spółka doceniła potencjał lokalizacji rozbudowywanego centrum, podpisując umowy na obecność kolejnych marek w nowej części obiektu.

REKLAMA

W chwili obecnej w centrum funkcjonują salony Reserved, Cropp i House, które po zakończeniu rozbudowy przeniosą się do nowej części obiektu. Tam otworzą się w nowych, powiększonych konceptach. Dołączą do nich także pozostałe marki modowe grupy LPP: Mohito i Sinsay. Łącznie spółka modowa zajmie ponad 3,6 tys. mkw. powierzchni w Atrium Copernicus.

- Zdecydowaliśmy się na zwiększenie powierzchni naszych dotychczasowych salonów oraz wprowadzenie pozostałych dwóch marek do Atrium Copernicus, ponieważ widzimy w tym obiekcie duży potencjał i wierzymy, iż szybko powiększymy grono lojalnych Klientów w tej lokalizacji - mówi Marta Chlewicka pełniąca obowiązki rzecznika prasowego LPP - naszym największym salonem w Atrium Copernicus będzie sklep naszej marki flagowej, czyli Reserved. Jego powierzchnia wyniesie ponad 1,7 mkw.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA