PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP opanowało Atrium Copernius

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 gru 2014 15:49

LPP opanowało Atrium Copernius

W Atrium Copernicus w komplecie pojawią się wszystkie marki modowe z grupy LPP tj.: Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House. Dynamicznie rozwijająca się spółka doceniła potencjał lokalizacji rozbudowywanego centrum, podpisując umowy na obecność kolejnych marek w nowej części obiektu.

REKLAMA

W chwili obecnej w centrum funkcjonują salony Reserved, Cropp i House, które po zakończeniu rozbudowy przeniosą się do nowej części obiektu. Tam otworzą się w nowych, powiększonych konceptach. Dołączą do nich także pozostałe marki modowe grupy LPP: Mohito i Sinsay. Łącznie spółka modowa zajmie ponad 3,6 tys. mkw. powierzchni w Atrium Copernicus.

- Zdecydowaliśmy się na zwiększenie powierzchni naszych dotychczasowych salonów oraz wprowadzenie pozostałych dwóch marek do Atrium Copernicus, ponieważ widzimy w tym obiekcie duży potencjał i wierzymy, iż szybko powiększymy grono lojalnych Klientów w tej lokalizacji - mówi Marta Chlewicka pełniąca obowiązki rzecznika prasowego LPP - naszym największym salonem w Atrium Copernicus będzie sklep naszej marki flagowej, czyli Reserved. Jego powierzchnia wyniesie ponad 1,7 mkw.

- Rozbudowa Atrium Copernicus z jednej strony umożliwia na wprowadzenie nowych marek do centrum, przede wszystkim tych dotąd nieobecnych w Toruniu. z drugiej strony pozwala również na dostosowanie jakości i wielkości powierzchni handlowej do zmieniających się potrzeb dotychczasowych najemców. Dzięki temu marki ewoluują wraz z centrum pojawiając się w nowoczesnych konceptach i większych salonach - mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department, Atrium Poland Real Estate Management. - Jeśli centrum ma potencjał handlowy, to rozbudowa dla wielu marek jest okazją do zwiększenia powierzchni sprzedaży i szerokości asortymentu - dodaje.

Pod koniec listopada w centrum nastąpiło otwarcie pierwszego w Toruniu sklepu sportowego Decathlon, i zmianie uległ operator spożywczy, który funkcjonuje teraz pod szyldem hipermarketu Auchan (pierwszy obiekt tej sieci w mieście). Udostępniony jest już również nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc postojowych wzrosła do 1400.

Otwarcie rozbudowywanej części obiektu planowane jest w I kwartale 2015r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA