PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP planuje dlaszy rozwój na rynkach zagranicznych

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 lut 2015 12:58

LPP planuje dlaszy rozwój na rynkach zagranicznych

LPP realizuje strategię rozwoju, poszukując nowych rynków, głównie w Europie. Po wejściu na rynek niemiecki i bałkański zamierza też rozwijać sieć na Bliskim Wschodzie. Do końca 2015 roku planuje tam utworzyć co najmniej 8 salonów Reserved.

REKLAMA

- W IV kwartale 2014 roku, zgodnie z wcześniejszymi założeniami, kontynuowaliśmy rozbudowę sieci sprzedaży sklepów wszystkich marek. Cięgle się rozwijamy i inwestujemy, stawiamy na coraz bardziej globalny zasięg sieci sprzedaży, o czym świadczą ostatnie debiuty w Niemczech, czy Chorwacji, a także otwarcie pierwszego pozaeuropejskiego salonu w Egipcie - powiedział Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. Nie rezygnujemy z rozwoju naszej działalności w Rosji i na Ukrainie, ale bacznie przyglądamy się rozwojowi sytuacji na tych rynkach.

Po debiucie w Niemczech i Chorwacji, w lutym 2015 roku LPP otworzyło pierwszy salon Resreved na Bliskim Wschodzie, w Egipcie. W najbliższych miesiącach działalność rozpoczną także salony flagowej marki LPP w Arabii Saudyjskiej, Katarze i Kuwejcie. Już teraz firma finalizuje także umowy, których efektem będzie obecność na Bliskim Wschodzie marek adresowanych tylko do kobiet, czyli Mohito i SiNSAY. W IV kwartale 2014 r. LPP odnotowało wzrost przychodów ze sprzedaży o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (1 267 mln zł). W tym powierzchnia handlowa wzrosła o 41 tys. mkw. Na koniec grudnia 2014 r. spółka dysponowała 1516 salonami o łącznej powierzchni 723 tys. mkw.

W IV kwartale 2014 r. w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości 676 mln zł, w placówkach Cropp było to 220 mln zł. Sprzedaż realizowana w House wyniosła 200 mln zł, w sklepach Mohito 146 mln zł, natomiast w salonach SiNSAY osiągnęła wartość 78 mln zł. Spółka uzyskała zysk z działalności operacyjnej w wysokości 248 mln zł, a zysk netto ukształtował się na poziomie 246 mln zł (w porównaniu z zyskiem netto 182 mln zł w IV kwartale 2013 roku).

LPP zarządza 5 markami modowymi. Obecnie sieć detaliczna Grupy LPP liczy 1516 salonów. W 2015 roku wzrost powierzchni sprzedaży prognozowany jest na ok. 21 proc.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA