PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP przyspieszy z rozwojem sieci w Europie Zach. i na Bliskim Wschodzie

  • Autor: PAP
  • 09 maj 2014 13:11

LPP zamierza przyspieszyć rozwój sieci w Europie Zachodniej i na Bliskim Wschodzie. W przyszłym roku zamierza w każdym z tych regionów zwiększyć sieć o kilkanaście tys. mkw. - poinformował na konferencji Dariusz Pachla, wiceprezes spółki.

REKLAMA

- W tym roku zamierzamy jesienią otworzyć sklepy w nowych krajach: trzy w Niemczech, pięć w Chorwacji oraz jeden w Katarze - powiedział Pachla.

- Obecną, trudną sytuację na rynkach wschodnich, częściowo możemy zrekompensować szybszym rozwojem sieci w Niemczech i na Bliskim Wschodzie. Szacujemy, że w przyszłym roku pojawi się tam po kilkanaście tys. m kw. powierzchni - dodał.

LPP informowało na początku roku o podpisaniu z franczyzobiorcą, spółką Azadea, umowy na rozwój sieci w krajach arabskich. Pachla mówił wówczas, że franczyzobiorca zobowiązał się do otwarcia minimum 30 sklepów Reserved w ciągu 6 lat. Dodał jednak, że możliwe jest otwarcie większej liczby sklepów, w zależności od efektywności franczyzy.

Pachla przypomniał, że spółka szuka także lokalizacji dla swoich flagowych sklepów pod marką Reserved w stolicach innych krajów Europy Zachodniej, m.in. w Paryżu, czy Londynie. LPP rozgląda się także za mniej prestiżowymi lokalizacjami dla pozostałych swoich marek.

Wiceprezes poinformował, że spółka nie rezygnuje także z planów rozwoju w Rosji i na Ukrainie.

- Chcemy na tych rynkach pozostać. Są one dla nas ważne, zarówno jeśli chodzi o tempo rozwoju, jak i rozpoznawalność naszych marek. Oczekujemy, że obecna sytuacja pozwoli nam wynegocjować lepsze warunki najmu pod nasze sklepy - dodał.

LPP zrewidowało tegoroczne plany rozwoju sieci w Rosji i na Ukrainie. Zamiast 73 tys. m kw. powierzchni otworzy tam 38 tys. m kw. Z kolei w Unii Europejskiej spółka zakłada wzrost sieci o 44 tys. m kw. powierzchni zamiast o 26 tys. m kw. jak planowano początkowo. W Polsce sieć sklepów LPP ma się powiększyć o 66 tys. m kw. Łącznie spółka zakłada wzrost powierzchni sprzedaży w 2014 r. o 148 tys. m kw., czyli o 25 proc. rdr.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA