PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP rozpoczyna dynamiczny rozwój marki Sinsay

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 sty 2013 09:16

LPP rozpoczyna dynamiczny rozwój marki Sinsay

Około 50 sklepów marki Sinsay ma powstać w 2013 roku. Pierwsze sklepy tego brandu w portfelu spółki LPP SA otwarte zostaną 1 marca br.

REKLAMA

W drugim kwartale roku LPP planuje otwarcie 30 sklepów tej marki w Polsce. Jeden z nich ma powstać w Galerii Słonecznej w Radomiu.

- Nasze marki - Reserved, Mohito, Cropp Town i House - cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Galerii Słonecznej. Jesteśmy tu od samego początku - od otwarcia tego największego w regionie centrum handlowego - w kwietniu 2011 roku. Przez ten czas mieliśmy okazję przekonać się o potencjale tego miejsca. Jesteśmy przekonani, że młodzi mieszkańcy Radomia i okolic docenią również naszą nową markę - Sinsay - mówi Robert Madej, przedstawiciel LPP odpowiedzialny za ekspansję.

- Jedną z podstawowych zasad strategii LPP SA są działania mające na celu wzmacnianie pozycji marek na rynku. Planujemy więc również rozwijać nasze brandy, funkcjonujące już w Galerii Słonecznej. Marka House zyska dodatkową powierzchnię. Salon Mohito zostanie przeniesiony na parter, do ponad dwukrotnie większego lokalu - komentuje Robert Madej.

LPP SA to lider wśród polskich firm odzieżowych. Od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Firma systematycznie rozwija sieć salonów i wzmacnia pozycję swoich marek: Reserved, Ccropp, House, Mohito oraz Promostars. Spółka korzysta z kilku kanałów dystrybucji swoich produktów. Głównym z nich jest sprzedaż detaliczna poprzez sieć własnych sklepów firmowych zlokalizowanych w centrach handlowych.

Galeria Słoneczna mieści się w centrum Radomia i jest częścią 10-hektarowego kompleksu rozrywkowo-mieszkalno-handlowego, który obejmuje również Aquapark, klub fitness LIFE, kompleks saun SaunaKlub, osiedle mieszkaniowe, sezonowe lodowisko oraz park - z placami zabaw dla dzieci, amfiteatrem mieszczącym 400 widzów i licznymi ścieżkami rowerowymi. W radomskim centrum handlowym mieszczą się takie marki jak Multikino, H&M, C&A, Zara, TK Maxx, Home&You, KappAhl, New Yorker, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, MarcPol, RTV Euro AGD, Pompo, Matras, Deichmann, CCC, Sephora, Douglas, Apart, Pandora, Pizza Hut, Burger King i KFC.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA