PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP stawia na e-commerce

  • Autor: PAP
  • 09 lis 2012 14:05

Na wiosnę 2013 r. LPP zaplanowało otwarcie sklepu internetowego Reserved. W drugiej kolejności, ale także w przyszłym roku, ma zostać uruchomiona internetowa sprzedaż nowej marki, Sinsay. Grupa oczekuje, że za kilka lat sprzedaż on-line będzie stanowiła 5-10 proc. przychodów ogółem - poinformował wiceprezes LPP, Dariusz Pachla.

REKLAMA

"W marcu ruszy sklep internetowy Reserved. Projekt przygotowujemy od około roku, angażujemy w to sporo środków, bo drogie są stosowane w tym przypadku rozwiązania. Ponadto budujemy na ten cel studio fotograficzne, korzystamy też ze współpracy z międzynarodowymi doradcami. Inwestycja pochłonie kilka milionów złotych" - powiedział dziennikarzom Pachla.

"W drugiej kolejności uruchomimy sklep internetowy Sinsay. Będzie to nasza nowa marka, więc chcemy w ten sposób wesprzeć jej rozwój. Ponieważ rozwiązanie będzie już gotowe, dzięki uruchomieniu sprzedaży internetowej Reserved, to ten projekt także powinien ruszyć 2013 r." - dodał.

Pytany o to, jakich przychodów spodziewa się LPP z tytułu sprzedaży w sklepach internetowych, wiceprezes odpowiedział: "myślę, że 5-10 proc. to kwestia tylko kilku lat. Oczywiście dopiero z czasem przekonamy się, w jakiej części sprzedaż internetowa i tradycyjna się kanibalizują".

"Oczywiście w najbliższym czasie podstawą będą nadal fizyczne sklepy" - dodał.

Pachla poinformował także, że marża netto realizowana na sprzedaży przez Internet będzie większa, ze względu na niższe koszty stałe.

Dodał, że sklepy on-line będą na razie prowadziły sprzedaż na terenie Polski.

"Zobaczymy, jak to rozwiązanie będzie się sprawdzało na terenie kraju i wtedy pomyślimy nad jego zastosowaniem na innych rynkach. Na razie trudno powiedzieć w jakim czasie mogłoby nastąpić uruchomienie sprzedaży on-line w innych krajach. Pewnie łatwiej będzie na początku wystartować ze sprzedażą przez internet w krajach UE" - dodał.

Pachla przypomniał, że produkty marek Cropp i House są już dostępne w internecie, ale sprzedaż odbywa się przy wykorzystaniu bardzo prostej platformy. Dodał, że z czasem będą one korzystać z nowego rozwiązania, przygotowywanego dla Reserved.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA