PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP stawia na rozwój sieci i nową markę

  • Autor: PAP
  • 12 lis 2015 17:30

LPP stawia na rozwój sieci i nową markę Sinsay

Powierzchnia handlowa ma wzrosnąć w przyszłym roku o ok. 15 proc. rdr.
Wydatki na sklepy własne mają wynieść 290 mln zł, co oznacza spadek o 26 proc. rdr, ze względu na zwiększone otwarcia sklepów franczyzowych.

REKLAMA

LPP zakłada w 2016 r. CAPEX na poziomie 400 mln zł, co oznacza spadek o 20 proc. rdr - podała spółka.

Sklepy franczyzowe mają się pojawić w trzech nowych krajach: Zjednoczonych Emiratach Arabskich, na Białorusi i w Kazachstanie.  W ciągu 6 lat na Bliskim Wschodzie LPP chce otworzyć 70 sklepów franczyzowych: 30 salonów Reserved, po 20 Mohito i Sinsay.

Wzrost powierzchni handlowej grupy LPP w 2016 roku ma wynieść ok. 15 proc. rdr, czyli o 125 tys. mkw., do 958,6 tys. mkw. Spółka planuje też wzrost powierzchni o 15 proc. w latach 2017 i 2018.

W tym roku wydatki inwestycyjne sięgną 500 mln zł, z czego 390 mln zł spółka wyda na sklepy własne. LPP podtrzymuje wzrost powierzchni o ok. 17 proc. w tym roku, do 843,6 tys. mkw.

W czwartym kwartale spółka planuje otworzyć 45 tys. m kw. nowej powierzchni, z czego 20,4 tys. mkw. w Polsce. Planowane są m.in. otwarcia sklepów w Chorwacji, na Węgrzech i na Litwie.

LPP podtrzymuje, że w I kwartale 2016 ruszy z nową marką w Polsce. - Pierwszych siedem sklepów zostanie otwartych w marcu - powiedział wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

Oferta marki skierowana będzie do kobiet i mężczyzn w wieku powyżej 35 lat, mieszkańców dużych miast. Spółka zakłada, że średni paragon wyniesie 300 zł, podczas gdy w salonach Reserved to jest ok. 50 zł, a w Mohito ok. 80 zł. CAPEX na mkw. ma wynieść ok. 4 tys. zł.

W ciągu trzech lat planowanych jest otwarcie 30 sklepów nowej marki, a w pierwszym kwartale planowane jest uruchomienie sklepu internetowego.

Niedawno uruchomiono sklep on-line marki Reserved na Słowacji, do końca roku ma ruszyć e-sklep w Rumunii, a w przyszłym roku na Węgrzech. W 2016 roku otwarte mają być także sklepy kolejnych dwóch marek w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.

Na koniec września LPP dysponowało 1.574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA