PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP stawia nie tylko na modę i sieć salonów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 maj 2018 14:48

LPP stawia nie tylko na modę i sieć salonów Salon Reserved w Złotych Tarasach

LPP właśnie opublikował pierwszy w historii firmy raport zintegrowany pt: „Poznajmy się lepiej”. Stanowi on podsumowanie najistotniejszych informacji z zakresu zrównoważonego biznesu i odpowiedzialności społecznej gdańskiej spółki, które obok rozwoju polskiej branży odzieżowej, stanowią od lat istotny obszar aktywności LPP.

REKLAMA

Wiele miejsca w raporcie poświęcono łańcuchowi dostaw, w którym na każdym etapie projektowania, produkcji, dystrybucji i sprzedaży podejmowane są działania z zakresu zrównoważonego rozwoju. W raporcie zaprezentowane są także działania z zakresu kultury pracy oraz aktywności społecznej firmy.

LPP to ponad 25 lat doświadczenia w branży, przeszło 1700 salonów obecnych w 20 krajach na 3 kontynentach. To polska firma rodzinna, która od lat swoją aktywnością uwiarygadnia, że bogata oferta marek odzieżowych może efektywnie docierać do milionów klientów na całym świecie, nie tracąc przy tym poczucia odpowiedzialności za otoczenie.

Gdański producent w tegorocznym raporcie zintegrowanym kładzie nacisk na podstawowe wartości, którymi kieruje się podczas tworzenia kolekcji. Objaśnia w jaki sposób cała gama czynników i procesów wpływa na ostateczny kształt oferty jego brandów odzieżowych, ale też wykazuje stopień zaangażowania w działalność społeczną na każdym etapie aktywności spółki.

Odpowiedzialnie, od projektu do salonu

Proces powstawania kolekcji można w uproszczeniu podzielić na projektowanie, szycie, dystrybucję i sprzedaż. Na każdym z tych etapów, LPP kieruje się odpowiedzialnym podejściem.

Krok 1: Projektujemy

Nad kolekcjami dla pięciu marek firmy pracuje ponad 700 ekspertów tworząc rocznie około 40 tysięcy nowych projektów. Zrównoważone projektowanie, to nie tylko szkolenia dla projektantów. To przede wszystkim dobór naturalnych surowców ze zrównoważonych źródeł. Dlatego coraz częściej w kolekcjach gdańskiej firmy klienci mogą znaleźć ubrania z organicznej bawełny. W ubiegłym roku LPP wyprodukowało z jej wykorzystaniem 0,5 mln sztuk odzieży. W ofercie można znaleźć także produkty z lyocell’em – ekologicznego materiału stworzonego z celulozy drzewnej.

Od 2014 LPP w swoich projektach nie wykorzystuje wełny z króliczej sierści (angory). W 2016 roku zawarte zostało porozumienie z organizacją „Otwarte Klatki”, w ramach którego spółka zrezygnowała ze stosowania naturalnych futer. Przystąpiła tym samym do międzynarodowej inicjatywy Fur Free Retailer. Dodatkowo, Mohito wspiera organizację Responsible Down Standard, dzięki czemu zyskuje pewność, że puch w każdej z wyprodukowanych przez markę kurtek pochodzi z certyfikowanego źródła.

  • Janik 2018-06-01 07:26:50
    Tego typu raporty są potrzebne, żeby niektórym ludziom uświadomić, że ubrania to nie byle tkanina, którą na siebie zakładamy, a skomplikowana sieć etapów od projektowania przez produkcje po sprzedaż, uwzględniając zagadnienia związane z CSR`em. Na każdym z tych etapów ludzie ciężko pracują, żebyśmy mogli cieszyć się finalnym produktem.
  • przedsiebiorca 2018-05-30 22:03:22
    I to jest profesjonalne podejście do biznesu, jak przystało na międzynarodowe przedsiębiorstwo.
  • Miro 2018-05-29 23:54:26
    Porządnie przedstawiony raport. Inne spółki giełdowe powinny brać przykład.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.