PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

LPP wjeżdża na górkę inwestycyjną

LPP wjeżdża na górkę inwestycyjną
Fot. LPP
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 maj 2019 09:40

LPP zapowiada spore przetasowania w sieci sklepów stacjonarnych. - Z jednej strony zwiększymy powierzchnię salonów o 135 tys. mkw., ale musimy zamknąć 172 sklepy i jednocześnie otworzyć 183 nowe - większe i naszpikowane technologią – wylicza Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Dzieje się tak dlatego, że grupa LPP znalazła się na górce inwestycyjnej.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 maj 2019 09:40

W 2019 r. przyrost powierzchni sklepów stacjonarnych grupy LPP wyniesie 12 proc. W Polsce będzie on najmniejszy – wyniesie zaledwie 2 proc.

– Większość tego przyrostu – 29 proc. odnotujemy w krajach Unii Europejskiej. W Rosji, Kazachstanie, na Białorusi i Ukrainie planujemy 14-procentowy wzrost – wylicza Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Dalej w artykule:

• Które marki grupy będą rosły najszybciej?

• O budowaniu strategii omnichannelowej opartej na nowoczesnych technologiach.

• Kiedy przyjdzie czas wirtualne lustra?

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • florida 2019-05-30 13:22:53
    Chyba nikt nie spodziewał się że w branży modowej LPP osiągnie taki sukces, a jednak udało się.
  • Pawel 2019-05-31 13:38:45
    Kolejne inwestycje pozwolą dalej się tak dobrze rozwijać i wejść na kolejne nowe rynki zagraniczne.
  • romek 2019-05-31 14:09:47
    Poprawnie to rozwiązali, zagranicą teraz trzeba budować świadomość marki, w najbliższej przyszłości to przyniesie efekty.
  • Jacek 2019-06-06 18:47:19
    Te inwestycje wychodzą LPP na dobre. W Polsce wiadomo, że powierzchnie nie będą znacząco rosnąć i tak wzrost o te 2% to niemało przy tej ilości salonów co jest, cieszy natomiast dalsza dynamiczna ekspansja na zagraniczne rynki.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.92.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.