PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP z myślą o kolejnych pokoleniach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 11 gru 2017 13:43

LPP z myślą o kolejnych pokoleniach Fot. mat. pras.

LPP dołączyło do Stowarzyszenia Firm Rodzinnych – Family Business Network Poland. 
Ideą organizacji jest budowanie ducha przedsiębiorczości i wspieranie biznesmenów, którzy rozwijają swoje firmy z myślą o kolejnych pokoleniach.

REKLAMA

LPP od dawna wyraźnie podkreśla, że jest społecznie odpowiedzialną polską firmą rodzinną, dla której zrównoważony rozwój oparty na etyce, dobrych praktykach, a przede wszystkim wzajemnym wsparciu to nadrzędne wartości. Zwykle to firmy rodzinne postrzegane są na świecie jako najsilniejsze ogniwa gospodarki, które zapewniają rozwój i trwałość przez pokolenia. Nie inaczej jest w przypadku gdańskiej firmy – lidera branży odzieżowej w Polsce.

- Myślimy o LPP jako o firmie rodzinnej, bo chcę by moje dzieci w przyszłości wsparły mnie w jej rozwoju. Jeden z moich synów nabiera doświadczenia w Reserved, drugi zasiada w Radzie Nadzorczej. Firmę tworzyliśmy od zera z Jerzym Lubiańcem, kolegą z czasów studenckich i w takiej formule rozwijamy ją po dziś dzień. Nasz sukces jest możliwy dzięki rodzimemu kapitałowi i naszej determinacji, do pozostania w niej udziałowcami większościowymi. Najważniejsze dla nas jest dobro firmy i pracujących w niej ludzi, a nie krótkoterminowe zyski. – mówi Marek Piechocki, prezes LPP

Przystąpienie do Stowarzyszenia Firm Rodzinnych (FBN Poland) obok takich sztandarowych firm polskich jak: Solaris, Ochnik, czy Yes Biżuteria jest ukoronowaniem wysiłków i konsekwencji twórców LPP.

- Cieszę się, że nasz pomysł na biznes sprzed lat, dziś rozwinął się w sprawnie działającą firmę odzieżową z korzeniami w naszym kraju. Możemy tworzyć miejsca pracy dla wysoko wykwalifikowanych specjalistów, kreować ciekawe produkty, które znajdują swoich odbiorców na całym świecie. Robimy to dla siebie, ale i dla młodych ludzi, którzy zyskują doświadczenie w naszej firmie. Tym bardziej cieszę się, że przystąpiliśmy do stowarzyszenia FBN Poland, któremu bliska jest idea tworzenia biznesu z myślą o kolejnych pokoleniach - dodaje Marek Piechocki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • guru 2017-12-29 11:50:14
    Utrzymanie tradycji rodzinnych w firmie to połowa sukcesu, firmy w których zarządzają pokolenia prosperują o wiele lepiej niż te przehandlowane na szybko.
  • pg77 2017-12-21 21:14:13
    Też jestem zdania, że firma powinna być w rękach rodziny. Jak młodsze pokolenie nie chce kierować przedsiębiorstwem to chociaż niech mają większościowe udziały. Co jak co ale dzieci na pewno są biznesem przesiąknięte, nawet jeśli obrały inną drogę kariery, nie pozwolą marce zniknąć.
  • dokladnietak 2017-12-13 11:39:43
    Firmy zbudowane na tradycjach rodzinnych cieszą się wszędzie dużym uznaniem, tak powinien powstawać prawdziwy biznes. Prowadzony jedynie przez osoby z najbliższego otoczenia, które są mu oddane i się o niego troszczą.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA